قدردانی از رئیس دادگاه بخش سراجو برای صدور حکم قضایی برای ایمنی راههای مراغه
قدردانی از رئیس دادگاه بخش سراجو برای صدور حکم قضایی برای ایمنی راههای مراغه

به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی اعضای جمعیت طرفداران ایمنی راههای استان بهمراه معاون راهداری و رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان مراغه امروز با حضور در دادگاه بخش سراجو از آقای طاهر انوری به خاطر صدور ۸۰ حکم جایگزین حبس برای […]


به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی اعضای جمعیت طرفداران ایمنی راههای استان بهمراه معاون راهداری و رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان مراغه امروز با حضور در دادگاه بخش سراجو از آقای طاهر انوری به خاطر صدور ۸۰ حکم جایگزین حبس برای تامین رنگ جهت خط کشی راه های روستایی و علایم برای جاده های اصلی مراغه قدر دانی کردند .
اعضای این انجمن هرکدام در سخنان جداگانه با اشاره به مشکلات راهای روستایی و شهری از دستگاه قضایی خواستند در صدور احکام و جرایم جایگزین حبس برای افزایش ایمنی راهها ، ادارات راهداری شهرستان ها را مساعدت کنند .
دبیر انجمن جمعیت طرفداران ایمنی راههای استان در این دیدار گفت : تصمیمات این چنین موجب افزایش ایمنی در راههای استان و کاهش تصادفات خواهد شد .
مهندس منظوری افزود : رییس دادگاه بخشدسراجو تصمیم شجاعانه ای در صدور این احکام گرفته است .
عضو هیات مدیره این انجمن با قدر دانی از اقدام شایسته آقای انوری افزود : این کار اقدام شایسته برای فرهنگ سازی برای افزایش ایمنی راههای و رانندگان خواهد بود .
مهندس اثنی عشری گفت : تفکر رئیس دادگاه برای صدور حکم جایگزین برای افزایش امین راهها یک کار بزرگ و بسیار ارزشمند است.
وی اضافه کرد : اقدامات این چنین موجب کاهش تصادفات خواهد شد .
رئیس دادگاه سراجو گفت : با افزایش وسائط نقلیه توجه به راههای روستایی و افزایش ایمنی بسیار ضرورت دارد .
آقای انوری افزود :  علاوه بر ایمنی راهها در این دادگاه برای توسعه و تجهیز مدارس احکام جایگزین حبس صادر شده است  .
معاون راهداری استان نیز درجلسه با قدر دانی از رئیس دادگاه شهر سراجو ، گفت : راهداری از رای های قضات دادگستری برای ایمنی راهها استقبال و در این کار مشارکت می کند .
مهندس رسول زاده،معاون راهداری با اشاره به محدود بودن اعتبارات دولتی افزود : این طرح از مراغه شروع شده و در استان می تواند به یک فرهنگ تبدیل شود .
  فعالیت این جمعیت از سال ۹۰ با هدف ارتقای فرهنگ رانندگی و ایمنی راههای استان تشکیل شده است .
از طریق این انجمن دوره ها آموزشی برای رانندگان وانت و موتور سوران برگزار شده است .