شورای مسکن شهرستان اسکو برگزار شد
 شورای مسکن شهرستان اسکو برگزار شد

دومین جلسه شورای مسکن شهرستان اسکو در سال جدید با حضور فرماندار شهرستان اسکو در شهرداری شهر جدید سهند برگزار شد. به گزارش صدای آناک به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی، دومین جلسه شورای مسکن شهرستان اسکو به ریاست فیروزی فرماندار شهرستان و با حضور اعظمی سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان، مددی […]

دومین جلسه شورای مسکن شهرستان اسکو در سال جدید با حضور فرماندار شهرستان اسکو در شهرداری شهر جدید سهند برگزار شد.

به گزارش صدای آناک به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی، دومین جلسه شورای مسکن شهرستان اسکو به ریاست فیروزی فرماندار شهرستان و با حضور اعظمی سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان، مددی عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرجدید سهند، شهرداران و سایر اعضا در محل سالن جلسات شهرداری سهند برگزار شد.

در ابتدای این جلسه اعظمی ضمن خوش آمد گویی به حضار و تبریک روز شوراها، از همه ادارات و ارگان هایی که در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان و شهرستان اسکو همکاری داشتند تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این جلسه به بررسی مصوبات اولین جلسه شورای مسکن شهرستان در سال جدید پرداخته شد و هر یک از اعضا گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده در این راستا ارائه نمودند.

 گزارش واریزی های اولیه برای متقاضیان تحت پوشش ادارات بهزیستی و کمیته امداد، بحث و بررسی مشکلات مربوط به واریز تسهیلات بانکی و تاسیسات زیربنایی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن و بررسی آخرین وضعیت اراضی تخصیص یافته به طرح نهضت ملی مسکن از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

رییس اداره راه و شهرسازی اسکو در راستای تکمیل نواقصات داخلی و تکمیل آماده سازی سایت مسکن مهر و نیز شناسایی اراضی جدید جهت تخصیص به طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای اسکو و ایلخچی گزارشاتی ارائه داد.

 براساس اعلام فرماندار، در جلسه کمیسیون ماده ۱۰۰ شهر جدید سهند مقرر گردیده که پرونده تخلف ساخت و ساز از نقشه تایید شده و موارد تعیین شده در پروانه ساختمانی صادره، در جلسات مطرح نگردد.

در پایان پس از جمع‌بندی موارد مطرح شده، تصمیمات مقتضی توسط فرماندار شهرستان اتخاذ گردید.