اجرای طرح های خود مراقبتی از اهداف بیمه سلامت است
اجرای طرح های خود مراقبتی از اهداف بیمه سلامت است

به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی بیمه سلامت استان،دکتر مجیدی در جلسه مشترک با فرماندار و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به راه اندازی مرکز ملی تحقیقات در استان گفت: بیمه سلامت آذربایجان‌شرقی طی سالیان متمادی، بدون داشتن چارت سازمانی، طرح‌های پژوهشی متعددی در حوزه سلامت انجام داده است. مدیر […]

به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی بیمه سلامت استان،دکتر مجیدی در جلسه مشترک با فرماندار و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به راه اندازی مرکز ملی تحقیقات در استان گفت: بیمه سلامت آذربایجان‌شرقی طی سالیان متمادی، بدون داشتن چارت سازمانی، طرح‌های پژوهشی متعددی در حوزه سلامت انجام داده است.

مدیر کل بیمه سلامت استان افزود: امیدواریم با فعالیت این مرکز و افزایش تعامل با مراکز تحقیقاتی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی، شاهد افزایش طرح های تحقیقاتی از جمله طرح های خود مراقبتی در استان باشیم.

دکتر مجیدی با اشاره به اجرای موفق پزشک خانواده در آذرشهر گفت: به همین منظور امسال شهرستان آذرشهر برای پیاده سازی طرح خود مراقبتی بیماران سکته مغزی به صورت پایلوت انتخاب شده است.

وی افزود: امیدواریم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز و فرمانداری شهرستان آذرشهر و فعالیت های این مرکز قدم های موثری در درمان خودمراقبتی بیماران سکته مغزی برداریم.

دکتر خسروشاهی، معاون اجرایی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این جلسه گفت : رابطه ی تنگاتنگی بین اداره کل بیمه سلامت و دانشگاه علوم پزشکی در استان وجود دارد که این رابطه می تواند فرصت مناسبی  برای انجام اقدامات تحقیقاتی و پژوهشی باشد.

در این جلسه محمودیان ، فرماندار آذر شهر ضمن حمایت از طرح های تحقیقاتی گفت: به منظور ایجاد همکاری‌های علمی-تحقیقاتی و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و توانایی‌های علمی و پژوهشی، تفاهم‌نامه همکاری سه جانبه بین فرمانداری شهرستان آذرشهر، بیمه سلامت آذربایجان شرقی و دانشگاه علوم پزشکی تبریز منعقد شد.