تشکیل هسته علمی و ارائه نوآوری همکاران در مراجع و مناصب علمی
تشکیل هسته علمی و ارائه نوآوری همکاران در مراجع و مناصب علمی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: فعالیت ها و نوآوری های همکاران اکثرا دغدغه صنعت برق بوده و با تثبیت و اجرایی کردن این نوآوری ها  می تواند در بسیاری از موضوعات تاثیر گذار باشند. به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، اکبر فرج نیا در ششمین […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: فعالیت ها و نوآوری های همکاران اکثرا دغدغه صنعت برق بوده و با تثبیت و اجرایی کردن این نوآوری ها  می تواند در بسیاری از موضوعات تاثیر گذار باشند.

به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، اکبر فرج نیا در ششمین نشست شورای معاونان، مشاوران و مدیران شرکت، با اشاره به کسب عنوان ” نخبه ملی در عرصه کارو تولید” توسط همکاران شرکت در سی و پنجمین جشنواره ملی امتنان، ویژه نخبگان عرصه کار و تولید در بخش های کارگری، گروه های کار و واحدهای تولیدی اظهار کرد: افتخار آفرینی همکاران در هر جایگاهی منشا خیر برکت بوده، نمونه ای از تلاش و زحمات خانواده شرکت بزرگ توزیع برق تبریز است که متاثر از دانش و ظرفیت علمی بالای همکاران شاغل در شرکت است.
وی ادامه داد: ظرفیت کارشناسی و علمی شرکت فراتر از جایگاه فعلی بوده و می تواند منشا کار و فعالیت و نوآوری و  بهبود شرایط خدمت رسانی باشند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با تاکید بر ساماندهی فعالیت های علمی و ارائه آن در مراجع و مناصب علمی مختلف با تشکیل هسته علمی توسط مرکز تحقیقات شرکت، ادامه داد: فعالیت ها و نوآوری های همکاران اکثرا دغدغه صنعت برق بوده و با تثبیت و اجرایی کردن این نوآوری ها  می تواند در بسیاری از موضوعات تاثیر گذار باشند.
فرج نیا در ادامه با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۱ اردیبهشت، گفت: با تامین برق پایدار در طول برگزاری انتخابات با توجه به آمادگی و فعال بودن همکاران شرکت در بخش های مختلف بدون مشکل خاصی برگزار شد.
در پایان این نشست از میثم صادقی، رئیس اداره مهندسی برق امور برق ستارخان و مجتبی توتونچی کارشناس فروش و خدمات مشترکین شرکت تجلیل و قدردانی شد.