از طرح های تحقیقاتی در حوزه سلامت حمایت می کنیم
از طرح های تحقیقاتی در حوزه سلامت حمایت می کنیم

مدیر کل بیمه سلامت استان آذربایجان شرقی گفت: از طرح های تحقیقاتی که در جهت ارتقاء کیفیت خدمات بیمه سلامت است باشد حمایت می کنیم. به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی بیمه سلامت استان، دکتر مجیدی مدیرکل بیمه سلامت استان درجلسه شوراهای اسلامی شهرستان آذرشهر گفت: در راستای اجرای ماموریت مرکز ملی […]


مدیر کل بیمه سلامت استان آذربایجان شرقی گفت: از طرح های تحقیقاتی که در جهت ارتقاء کیفیت خدمات بیمه سلامت است باشد حمایت می کنیم.

به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی بیمه سلامت استان، دکتر مجیدی مدیرکل بیمه سلامت استان درجلسه شوراهای اسلامی شهرستان آذرشهر گفت: در راستای اجرای ماموریت مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت  از طرح ها و پروژه های تحقیقاتی که باعث ارتقاء کیفیت خدمات به مردم و بیمه شدگان شود حمایت می کنیم.

مدیر کل بیمه سلامت استان آذربایجان شرقی با توجه افتتاح و راه اندازی مرکز ملی تحقیقات در استان گفت: ضمن حمایت از محققین استان آماده دریافت نظرات، ایده ها و پیشنهادات  به منظور حل مسائل سازمانی و مشکلات بیمه شدگان هستیم.

دکتر مجیدی با اشاره به عملکرد بیمه سلامت در صندوق بیماران خاص و صعب العلاج گفت: بیش از ۶۲ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت، در سیستم‌های الکترونیکی نشان دار شده‌اند که با پرداخت هزینه کمتری نسبت به سایر بیمه شدگان خدمات دریافت می کنند.

وی افزود: بالغ بر ۴۳۰ میلیارد تومان حمایت مالی به گروه‌های خاص و صعب العلاج از طریق این صندوق انجام گرفته که سه هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال از طریق بسترهای الکترونیکی و بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال از طریق خسارت متفرقه پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان در خصوص افراد فاقد پوشش بیمه ایی نیز گفت: ما از امسال لگه گیری افراد فاقد بیمه درمان را آغاز کردیم امکان دارد فرد فاقد پوشش بیمه ای وجود داشته باشد، از تمامی هموطنان عزیز که فاقد پوشش بیمه هستند می‌ خواهیم با مراجعه به دفاتر پیشخوان و همچنین سامانه خدمات شهروندی بیمه سلامت به آدرس:https://csp.ihio.gov.ir از پوشش بیمه سلامت بهره مند شوند.

لازم به یادآوری است این جلسه با حضور امام جمعه، فرماندار و اعضای شوراهای شهر و روستا شهرستان آذرشهر تشکیل شده بود.