قدردانی از حمایت های رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان شرقی
قدردانی از حمایت های رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان شرقی

مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی ضمن حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، از خدمات و حمایت های رئیس این سازمان تجلیل به عمل آورد. به گزارش صدای آناک به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی، سید احمد موسوی، رئیس شورای هماهنگی و مدیرکل راه  شهرسازی استان […]

مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی ضمن حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، از خدمات و حمایت های رئیس این سازمان تجلیل به عمل آورد.

به گزارش صدای آناک به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی، سید احمد موسوی، رئیس شورای هماهنگی و مدیرکل راه  شهرسازی استان آذربایجان شرقی به همراه جمعی از معاونان و مدیران مرتبط ضمن حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، با حیدر فتح زاده، رئیس این سازمان دیدار کرد.

موسوی در این دیدار برنامه های اجرایی مجموعه راه و شهرسازی استان در سال ۱۴۰۳ را تشریح و به اهمیت پروژه های زیرساختی حوزه راه و شهرسازی در استان اشاره کرد و گفت: وزارت راه و شهرسازی دارای وظایف گسترده ای است که به تبع آن اداره کل راه و شهرسازی استان نیز به عنوان نماینده وزارت در استان، عهده دار این مسئولیت اجرایی خطیر است.

وی در ادامه افزود: یکی از مهم ترین برنامه های دولت مردمی سیزدهم، احداث مسکن برای اقشار کم درآمد است که در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال اجرا بوده و در استان آذربایجان شرقی نیز بار اصلی آن بر دوش مجموعه راه و شهرسازی است، اما کلیه دستگاه های مرتبط از جمله دستگاه های خدمات رسان و سایر نهادهای مرتبط باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی در این دیدار از زحمات و حمایت های همه جانبه فتح زاده، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قدردانی نموده و گفت: پیگیری ویژه جهت افزایش اعتبارات پروژه های عمرانی به ویژه حوزه آزادراهی و بزرگراهی استان از سازمان برنامه بودجه کشور که سبب توسعه اقتصادی و افزایش ایمنی حمل و نقل شده و رضایتمندی بیش از پیش شهروندان و مردم عزیز را فراهم خواهد آورد قابل تجلیل بود.

تشریح پروژه بازآفرینی احیاء صاحب آباد قدیم و ایجاد شهرک بزرگ پزشکی با امکانات زیرساختی از جمله هتل و … از جمله دیگر مواردی بود که در این جلسه بررسی شد.