اهتمام همه جانبه برای پیشبرد سریع پروژه‌های کوی شهید سلیمانی
اهتمام همه جانبه برای پیشبرد سریع پروژه‌های کوی شهید سلیمانی

به گزارش صدای آناک،مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند از آخرین وضعیت پروژه‌ ۴۰۰۰ واحدی و آماده‌سازی قطعات ویلایی سایت “طرح جوانی جمعیت ” و سایت “بنیاد شهید و امور ایثارگران” واقع در کوی شهید سلیمانی در فاز ۳ شهر جدید سهند بازدید کرده و در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفت.فرهاد سعیدی در این […]

به گزارش صدای آناک،مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند از آخرین وضعیت پروژه‌ ۴۰۰۰ واحدی و آماده‌سازی قطعات ویلایی سایت “طرح جوانی جمعیت ” و سایت “بنیاد شهید و امور ایثارگران” واقع در کوی شهید سلیمانی در فاز ۳ شهر جدید سهند بازدید کرده و در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفت.
فرهاد سعیدی در این بازدید بر توسعه عمودی و فاز به فاز پروژه‌های کوی شهید سلیمانی با استقرار تاورهای خریداری شده و افزایش اکیپ های کاری تاکید و ارائه لایحه تأخیرات را متذکر شد.
وی در این بازدید در جریان روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها قرار گرفته و تدابیر لازم برای تسریع در اجرای پروژه‌ها متناسب با برنامه زمانبندی را مورد بررسی قرار داد.
گفتنی است، سایت “طرح جوانی جمعیت” و سایت “بنیاد شهید و امور ایثارگران” واقع در کوی شهید سلیمانی واقع در فاز ۳ در راستای موضوع تفاهم‌نامه مؤسسه فرهنگی جهادی کلمه طیبه بقیه الله الاعظم (عج) اجرایی می‌شود.