سمینار آشنایی با ظرفیت های کاری و حمایتی معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی با حضور دکتر تقی زاده
سمینار آشنایی با ظرفیت های کاری و حمایتی معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی با حضور دکتر تقی زاده

به گزارش صدای آناک،سمینار آشنایی با ظرفیت های کاری و حمایتی معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی با حضور دکتر تقی زاده معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل جوانان استان آذربایجان شرقی در واحد ایلخچی برگزار شد. روز ۵ شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ میزبان جناب آقای دکتر تقی زاده معاون […]

به گزارش صدای آناک،سمینار آشنایی با ظرفیت های کاری و حمایتی معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی با حضور دکتر تقی زاده معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل جوانان استان آذربایجان شرقی در واحد ایلخچی برگزار شد. روز ۵ شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ میزبان جناب آقای دکتر تقی زاده معاون محترم فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان و همکاران ایشان بود.

ایشان در خصوص معرفی افراد متخصص برای دوره های مهارت آموزی، حمایت از تولیدات رسانه ای، حمایت از رویدادهای فناورانه،حمایت از طرح های اشتغال زایی، حمایت از ازدواج آسان، حمایت از سازمان های مردم نهاد و…. از جمله اولویت های این معاونت می باشد.
دکتر تقی پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی نیز ضمن قدردانی از زحمات دکتر تقی زاده در حمایت از طرح های فناورانه این مرکز رشد این دانشگاه، از آمادگی دانشگاه واحد ایلخچی برای همکاری در طرح های معاونت جوانان اداره کل خبر داد و افزود: با توجه به پیشرو بودن این واحد دانشگاهی در امر رباتیک و هوشمندسازی صنعتی و نیز مهارت آموزی دانشجویان می توانیم با همکاری فیمابین اقدامات موثری در رشد و شکوفایی استعدادهای دانشجویان و نیز مهارت و اشتغال آنان ایجاد کنیم.
در پایان مراسم از سه نفر منتخب مسابقه عکاسی “قاب بهار” با اهدای جوایز تقدیر بعمل آمد.