ناظر گمرکات استان به منظور سرکشی و بررسی میدانی نحوه انجام تشریفات گمرکی از گمرکات مرزی جلفا و نوردوز بازدید کرد
ناظر گمرکات استان به منظور سرکشی و بررسی میدانی نحوه انجام تشریفات گمرکی از گمرکات مرزی جلفا و نوردوز بازدید کرد

به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی حوزه نظارت گمرکات آذربایجان شرقی، ناظر گمرکات استان در شروع  سفر ۳ روزه خود به گمرکات مرزی استان با مراجعه به گمرک نوردوز ضمن بازدید از سالن تجاری، دربهای ورودی، باسکولها، ساختمان ایکس ری کامیونی ، سالن مسافری و درب  مرزی  فرایندهای انجام تشریفات گمرکی در رویه […]

به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی حوزه نظارت گمرکات آذربایجان شرقی، ناظر گمرکات استان در شروع  سفر ۳ روزه خود به گمرکات مرزی استان با مراجعه به گمرک نوردوز ضمن بازدید از سالن تجاری، دربهای ورودی، باسکولها، ساختمان ایکس ری کامیونی ، سالن مسافری و درب  مرزی  فرایندهای انجام تشریفات گمرکی در رویه های فعال در این گمرک را مورد کاربینی و موارد اصلاحی را به مسئولین و کارشناسان یادآور شدند.

صادق نامدار در جریان این بازدید ضمن تشکر از مرزبانان اقتصادی در ارائه خدمات شبانه روزی به فعالان اقتصادی بر تسهیل و تسریع در تردد کامیونها و جلوگیری از توقف زیاد در مرز تاکید و خواستار پایش و رفع موانع و مشکلات مرزی شد.

دبیر ستاد هماهنگی تجارت فرامرزی استان  سپس در نشستی مشترک با فعالان اقتصادی و نمایندگان شرکتهای حمل و نقل بین المللی ضمن استماع مسائل و مشکلات مطروحه به مصوبات سفر استاندار آذربایجان شرقی به مرز نوردوز اشاره و  بر تعامل و مشارکت جدی  سازمانهای همجوار و  شرکت‌های حمل و نقل بین المللی با گمرک در  انجام مراودات تجاری  و ارائه خدمات شبانه روزی در مرز  تاکید کرد.

برگزاری جلسه مشترک و دیدار و گفتگو با  عابدین سرکنسول کشورمان در کاپان ارمنستان نیز از دیگر برنامه های سفر ناظرگمرکات استان به مرز نوردوز بود.

وی  در ادامه سفر خود با مراجعت به گمرک جلفا پس از بازدید میدانی و مبسوط از دوایر کاری اداره کل گمرک جلفا ، با حضور در پل مرزی از واحد ترانزیت، امور کامیونها و سالن مسافری نیز بازدید و از نزدیک در جریان روند انجام تشریفات گمرکی و تردد کامیونها در این مرز قرار گرفت.

در این بازدید معاون اقتصادی منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس، معاون حراست حوزه نظارت و مدیر کل گمرک جلفا ایشان را همراهی می کردند.