شهدای جمهوری، تراز خدمت در جمهوری اسلامی را مشخص کردند
شهدای جمهوری، تراز خدمت در جمهوری اسلامی را مشخص کردند

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: شهدای جمهوری، تراز خدمت در جمهوری اسلامی را مشخص کردند و ویژگی‌های این بزرگواران باید الگو و سرمشق برای همه مدیران باشد. به گزارش صدای آناک به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، اکبر فرج نیا در هشتمین نشست شورای معاونان، مشاوران و مدیران شرکت، با […]

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: شهدای جمهوری، تراز خدمت در جمهوری اسلامی را مشخص کردند و ویژگی‌های این بزرگواران باید الگو و سرمشق برای همه مدیران باشد.

به گزارش صدای آناک به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، اکبر فرج نیا در هشتمین نشست شورای معاونان، مشاوران و مدیران شرکت، با اشاره به شهادت رئیس‌جمهوری و امام‌جمعه محبوب و استاندار پرتلاش و وزیر امور خارجه جهادی و دیگر همراهان در راه خدمت اظهار کرد: فقدان این عزیزان ضایعه‌ای بس بزرگ و دردناک و جبران‌ناپذیر برای کشور و استان ما به شمار می‌رود.
 وی با بیان اینکه از جمله ویژگی‌های شهیدان آیت‌الله رئیسی و امام‌جمعه و استاندار فقید جهادی و پرتلاش و در بین مردم بودن است ادامه داد: مردم استان و کشور با حضور پرشور و بی‌نظیر خود در مراسم تشییع این عزیزان نشان دادند که قدردان خدمات عزیزان هستند.
 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به ویژگی مردم‌دار بودن آیت‌الله شهید آل هاشم اضافه کرد: این شهید بزرگوار انسانی چندبعدی بود به‌طوری که ضمن حضور در عرصه‌های سیاسی و دینی در کنار مردم بود و در همه حال دغدغه رفع مشکلات مردم را داشت و جایگاه خاصی بس والا در بین مردم داشتند.
 وی اضافه کرد: خصوصیات و ویژگی‌های شهیدان راه خدمت آیت‌الله شهید آل هاشم و شهید مالک رحمتی می‌تواند الگو و سرمشقی برای همه مدیران باشد.
 فرج نیا خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین نعمت و رحمتی که خداوند بزرگ برای مدیران عنایت کرده است که در مسیر رفع مشکلات قرار دارند و باید قدردان این نعمت و رحمت الهی باشیم که می‌تواند توشه‌ای برای آخرت باشد.
وی با بیان اینکه این شهیدان تراز خدمت در جمهوری اسلامی را مشخص کردند، ادامه داد: این شهیدان بزرگوار خستگی‌ناپذیر بودند و با وجود تمام مشکلات در همه حال به‌صورت شبانه‌روزی پای‌کار بودند.