مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در اداره کل کمیته امداد آذربایجان شرقی
مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در اداره کل کمیته امداد آذربایجان شرقی

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت با حضور بیت شریف امام جمعه شهید تبریز و جمعی از مدیران استانی در محل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان آذربایجان شرقی برگزار شد. به گزارش صدای آناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرحیم سرایی در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در محل اداره کل کمیته امداد […]

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت با حضور بیت شریف امام جمعه شهید تبریز و جمعی از مدیران استانی در محل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش صدای آناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرحیم سرایی در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در محل اداره کل کمیته امداد آذربایجان شرقی و با حضور بیت امام جمعه شهید و مسئولین استانی گفت: در این سانحه دلخراش، خدمتگزاران عزیزی را از دست دادیم. این شهدای بزرگوار، هر کدام ویژگی خاص و اخلاص داشتند که این شهادت نصیب آنها شد.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با تکریم شخصیت امام جمعه شهید تبریز افزود: شهید آل‌هاشم به معنی واقعه مردمی بود و با همه اقشار حشر و نشر داشت و یک لحظه از مردم فاصله نگرفت. محال بود هر ساله در نوروز در یادمان‌های مقدس راهیان نور حضور نیابند.
وی ادامه داد: این شهید عزیز به خودش واجب کرده بود که در اردوهای جهادی بسیجیان در روستاهای محروم حضور پیدا کند.
حجت الاسلام سرایی اظهار داشت: خط قرمز شهید آل‌هاشم انقلاب و شهدا بود و سرباز مخلص انقلاب بود و از همه نیروهای انقلابی حمایت می‌کرد. او تابوشکن و الگو بود، روزی که سپاه تحریم شد، لباس مقدس پاسداری را به تن کرد.
وی با بیان اینکه شهید آل‌هاشم به همه ما مسئولین نظم یاد داد، افزود: روزی که موشک‌های سپاه به سمت رژیم صهیونسیتی شلیک شد، این مرد برای عرض خداقوت در تمام مقرهای سپاه در استان حضور یافت.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا تاکید کرد: نباید از حضور شهید آل‌هاشم در عملیات‌های تاثیرگذار دوران دفاع مقدس به سادگی عبور کنیم.
وی با اشاره به اینکه خدا این شهدای عزیز را انتخاب کرد، گفت:توجه و تواضع شهید آل‌هاشم نسبت به خانواده شهدا خاص و ویژه بود. سرباز واقعی ولایت بود و خطبه‌های غرای او نسبت به دشمنان محکم بود.
حجت الاسلام سرایی خاطر نشان کرد: شهید آل‌هاشم هیچگاه دایره انقلاب را تنگ نکرد و دنبال جذب حداکثری بود اما نسبت به دشمنان انقلاب تعارف نداشت.
وی در پایان تصریح کرد: امروز رسالت ما و همه مسئولین نسبت به خون شهدا سنگین است.
شایان ذکر است این مراسم با قرائت زیارت عاشورا و عزاداری در سوگ شهدای خدمت با حضور پرشور امدادگران استان، امام جمعه موقت تبربز، بیت شهید آل هاشم و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.