دانش‌آموزان منطقه از مراجعه به سایر حوزه‌های آزمون و بخش‌های شهرستان خداآفرین، بی‌نیاز شدند
دانش‌آموزان منطقه از مراجعه به سایر حوزه‌های آزمون و بخش‌های شهرستان خداآفرین، بی‌نیاز شدند

به گزارش صدای آناک به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، تعیین حوزه آزمون‌های  نهایی در بخش عاشقلو منطقه خداآفرین با تلاش و همت ویژه مدیریت منطقه و با هدف ترویج عدالت آموزشی و ایجاد امکان دسترسی دانش‌آموزان این منطقه کم‌برخوردار و مرزی به امکانات آموزشی […]

به گزارش صدای آناک به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، تعیین حوزه آزمون‌های  نهایی در بخش عاشقلو منطقه خداآفرین با تلاش و همت ویژه مدیریت منطقه و با هدف ترویج عدالت آموزشی و ایجاد امکان دسترسی دانش‌آموزان این منطقه کم‌برخوردار و مرزی به امکانات آموزشی انجام گرفته است.

تلاش برای برگزاری امتحانات در محیطی امن با آرامش خاطر و در فضایی به دور از اضطراب، کسب رضایت خاطر دانش‌آموزان و اولیای محترم و اهمیت امتحانات نهایی و تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری از دیگر اهداف اقدام به ایجاد حوزه امتحانی در عاشقلو می‌باشد.

جمعیت دانش‌آموزی این حوزه آزمون را ۳۵ نفر از پایه دهم، ۲۸ نفر از پایه یازدهم و ۳۳ نفر از پایه دوازدهم از دو مدرسه این بخش، تشکیل می‌دهند.

بر همین اساس؛ این توجه ویژه مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی به منطقه کم‌برخودار عاشقلو، مورد تجلیل فرماندار خداآفرین قرار گرفت. در متن پیام قدردانی اصغر بهروز، خطاب به مسعود سعادتی آمده است:
با امعان نظر حضرت عالی و عزم و اراده و همت مجموعه خدوم مدیریت آموزش و پرورش استان و شهرستان به حمدالله حوزه آزمون نهایی دانش‌آموزان متوسطه دوم در شهر عاشقلو دایر و برگزار گردید و یکی از مطالبات عمومی مردم منطقه محقق و دغدغه والدین دانش آموزان و فرهنگیان گرانقدر در یک منطقه کم برخوردار مرتفع گردید.

بی‌شک به واسط این اقدام جهادی و ماندگار، موجبات خوشنودی و رضایت مردم را فراهم نمودید؛ بدین وسیله از طرف مدیریت شهرستان به ویژه اهالی غیور و مرزنشین فرهنگیان و دانش‌آموزان از حسن توجه جناب عالی تشکر و قدردانی می‌نمایم؛ امیدوارم در ضمن توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت مقام عظمای ولایت در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره موفق و موید باشید.

شایان ذکر است؛ عاشقلو، مرکز بخش منجوان شهرستان خداآفرین در استان آذربایجان شرقی است که در نقطه صفر مرزی ایران و آذربایجان در ساحل جنوبی رود ارس واقع شده‌ است.