شهدای خدمت، انسان‌های انقلابی و عاشقان خدمت هستند
شهدای خدمت، انسان‌های انقلابی و عاشقان خدمت هستند

به گزارش صدای آناک به نقل از دفاع پرس از آذربایجان شرقی،سردار «اصغر عباسقلی‌زاده»  فرمانده سپاه عاشورا در آئین بزرگداشت شهدای خدمت در امامزاده سید محمد مراغه اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با حضور در آیین تشییع شهدا نشان دادند که قدر دان مسئولان دلسوز و خدمتگزار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند. وی اضافه کرد: دولت سیزدهم با حضور […]

به گزارش صدای آناک به نقل از دفاع پرس از آذربایجان شرقی،سردار «اصغر عباسقلی‌زاده»  فرمانده سپاه عاشورا در آئین بزرگداشت شهدای خدمت در امامزاده سید محمد مراغه اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با حضور در آیین تشییع شهدا نشان دادند که قدر دان مسئولان دلسوز و خدمتگزار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی اضافه کرد: دولت سیزدهم با حضور رئیس جمهور شهید در مدت ۳ سال برای کشور صادقانه کار کرده و زمینه حل مشکلات و پیشرفت را فراهم کرده است.

سردار عباسقلی‌زاده شهدای خدمت را انسان های انقلابی و عاشقان خدمت توصیف کرد و گفت: اجر و مزد افرادی که برای حل مشکلات مردم تلاش می کنند مانند سردار سلیمانی و رئیس جمهور شهیدچیزی به جز شهادت نیست.

وی ادامه داد:  مردم قدرشناس با حضور در آیین های بدرقه، تشییع و تدفین شهدای خدمت حماسه آفریدند. هریک از این شهدای خدمت در مسئولیت های خود هرچه در توان داشتند برای اعتلای کشور و مردم تلاش کردند.

این مسئول با بیان اینکه شهید رحمتی فرزند مراغه است افزود: این شهید والامقام مسئولی مدیر، مدبر، کاربلد، توانمند و از دانش مدیریتی بالا  برخوردار و با تمام توان در خدمت مردم بود.

سردار عباسقلی زاده برحضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری اشاره و بیان داشت: تلاش کنید کسانی را انتخاب کنید که مانند آیت الله  رئیسی خادم مردم باشند. 

وی انتخابات آینده را مهمترین انتخابات در طول ۴۵ سال گذشته دانست و گفت: این انتخابات صحنه امتحان ما است باید فردی را انتخاب کنیم که به نظام، رهبری و انقلاب علاقه داشته باشد و مشکلات جامعه ما را حل کرده و زمینه پیشرفت کشور را در عرصه های مختلف فراهم کند.