آئین رونمایی از یادمان‌ شهید‌گمنام و مراسم بزرگداشت شهدای ‌خدمت
آئین رونمایی از یادمان‌ شهید‌گمنام و مراسم بزرگداشت شهدای ‌خدمت

به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، آئین رونمایی از یادمان‌ شهید‌گمنام و مراسم بزرگداشت شهدای ‌خدمت و سالگرد‌ ارتحال ‌ملکوتی‌ بنیانگذار‌ کبیر‌ انقلاب‌ اسلامی ایران‌ حضرت امام‌خمینی (ره) با حضور جمعی از مسئولین لشکری، استانی و عموم شهروندان ولایت مدار شهر تبریز […]

به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، آئین رونمایی از یادمان‌ شهید‌گمنام و مراسم بزرگداشت شهدای ‌خدمت و سالگرد‌ ارتحال ‌ملکوتی‌ بنیانگذار‌ کبیر‌ انقلاب‌ اسلامی ایران‌ حضرت امام‌خمینی (ره) با حضور جمعی از مسئولین لشکری، استانی و عموم شهروندان ولایت مدار شهر تبریز و تلاشگران عرصه مهارت آموزی در محوطه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی برگزار گردید.

علی مشایخی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در آغاز این مراسم ضمن عرض خیر مقدم گویی به میهمانان افزود: خدا را شاکریم که جهادگران عرصه مهارت آموزی استان، میزبان شهید گمنامی است که فضای این اداره کل را متبرک به عطر شهادت و معنویت کرده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در خصوص تعبیر فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص رییس جمهور شهید گفت: جدیت در امور و پیگیری‌ها در کار باعث شد که مقام معظم رهبری درباره رئیس جمهور شهید بگویند «رئیسی عزیز خستگی ناپذیر بود»، و این نیز درس مهمی برای ما خواهد بود تا با تمام توان در حوزه های مختلف به خصوص در ارتقای فرهنگ کار و تلاش و توانمندسازی مردم با ارائه آموزش های مهارتی دین خود را به تمام شهدا به ویژه شهدای خدمت ادا نماییم.

وی در ادامه از مشارکت ارزشمند، زحمات و تلاش های شهردار محترم منطقه ۶ تبریز و همکارانشان، آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد که نقش موثری در پیشبرد این مهم ایفا نمودند قدردانی نمود.

امیر دریادار، رضا عباسی، مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی نیز در این مراسم ضمن قدردانی از حرکت ارزشمند این اداره کل در راستای فرهنگ سازی در حفظ فرهنگ شهید و شهادت خاطر نشان کرد: یادمان های شهدا همگی پیوست فرهنگی دارند و مردم ما قدرشناسند و قیامی که برای شهیدان خدمت از خود نشان دادند گویای این مسئله است.

وی ادامه داد: شهید گمنامی که در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی آرام گرفته است حامل پیام است که با گوش جان باید شنید و مراقب شبهات و فریب دشمنان بود.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی تصریح نمود: نتیجه صداقت در گفتار و عمل دولت با مردم، شکوه و عظمتی بود که در مراسم تشییع و تدفین شهدای خدمت به چشم دیدیم. شهدای خدمت، الگوهای مدیریتی ما هستند و ما باید در جریان خدمت رسانی به مردم قدرشناس از شهدای بزرگوار خدمت الگو برداری کنیم و راهشان را ادامه بدهیم.

جعفر رزمی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی نیز در این مراسم از تلاش های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در برنامه ریزی و اجرای این حرکت ارزشمند قدردانی نمود.

شایان ذکر است؛ در ادامه مراسم با حضور فرمانده سپاه همیشه پیروز عاشورا، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، معاون امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی، مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای و جمعی از مسئولین استان آذربایجان شرقی، آیین رونمایی از یادمان شهید گمنام اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی برگزار و به مقام شامخ شهیدان و امام شهیدان و روح شهدای خدمت ادای احترام شد.

مراسم رونمایی از یادمان شهید گمنام اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با حضور خادمیاران کانون رضوی استان و پرچم مطهر رضوی، عطرآگین شد و نشان خادمیاری حرم مطهر رضوی توسط خادمیاران کانون رضوی استان به سردار عباسقلی زاده، فرمانده سپاه عاشورا و علی مشایخی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی اعطاء گردید.