کشف و ضبط بیش از ۱۱ هزار دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز در مناطق تحت پوشش در استان
کشف و ضبط بیش از ۱۱ هزار دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز در مناطق تحت پوشش در استان

به گزارش صدای آناک،فرج نیا در سلسله نشست رسم خدمت در دولت سیزدهم در جمع اصحاب رسانه افزود: توزیع برق تبریز در زمینه توزیع برق در دولت سیزدهم ۶ هزار و ۹۹۰ پروژه با اعتبار ۹ هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال و با خدمت رسانی به ۱ میلیون و ۱۱۶ هزار و ۳۱۸ مشترک خانگی، […]

به گزارش صدای آناک،فرج نیا در سلسله نشست رسم خدمت در دولت سیزدهم در جمع اصحاب رسانه افزود: توزیع برق تبریز در زمینه توزیع برق در دولت سیزدهم ۶ هزار و ۹۹۰ پروژه با اعتبار ۹ هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال و با خدمت رسانی به ۱ میلیون و ۱۱۶ هزار و ۳۱۸ مشترک خانگی، صنعتی ، کشاورزی در شهرستان های تبریز، آذرشهر و اسکو اجرا شد.

وی گفت: در دولت سیزدهم و با مشکل برق در تابستان ۵۸۴ واحد صنعتی و ۲۳۴ مشترک کشاورزی به شبکه برق تبریز رسیدند.

وی در خصوص پروژه های اجرا شده در این دولت اشاره کرد: مجموع پروژه های اجرا شده ۵ هزار و ۶۶۲ پروژه با اعتبار بیش از ۸ هزار و ۲۹۹ میلیارد ریال مربوط به شهرستان تبریز و ۶۹۹ پروژه با اعتبار ۸۱۷ میلیارد و ۳۱۴ میلیون ریال مربوط به شهرستان اسکو و ۶۲۹ پروژه با اعتبار بیش از۸۱۴ میلیارد ریال مربوط به شهرستان آذرشهر است.

مدیرعامل توزیع برق عنوان کرد: طرح مشترک شرکت برق تبریز با شهرداری تبریز برای ایجاد ایستگاه های شارژ خودروهای برقی در استان، جایابی برای این طرح آغاز شده و به زودی این طرح وارد فاز عملیاتی می شود.

وی ادامه داد: نزدیک ۳۰ هزار و ۲۱۲ انشعاب غیرمجاز در مناطق تحت پوشش برق تبریز شناسایی و جمع آوری شده است. فرج نیا در خصوص هوشمندسازی کنتور برق مشترکان صنعتی و کشاورزی گفت: این طرح در راستای مدیریت مصرف برق و همچنین کنتورخوانی آنلاین در حال انجام است

۲۰۰ کیلومتر فیبرنوری احداث شده در دولت سیزدهم

رسالی در ادامه افزود: در حال حاضر شرکت توزیع نیروی برق استان با ارایه کارنامه ۳۳ ماهه این شرکت با یک میلیون مشترک در دولت سیزدهم دارد.

وی اشاره کرد: میزان صرفه جویی از ۳۴ مگاوات به ۲۱۴ مگاوات افزایش یافته است که امیدوارم امسال این وضعیت بهتر شود.

رسالی ادامه داد: در دولت سیزدهم ۲۰۰ کیلومتر فیبرنوری احداث شده و یک هزار و ۶۳۸ پروژه در طول ۳۰ ماه خدمت این دولت با مجموع دو هزار و ۴ میلیارد تومان و به ارزش روز ۳ هزار و ۸۵۶ میلیارد تومان اجرا گردید و ۲۴ روستا در طول دولت سیزدهم برق دار شده است.

وی به بهسازی شبکه توزیع برق در ۳۱۵ روستا در این دولت اشاره کرد: در این مدت بیش از ۴۵ هزار کنتور هوشمند و یک هزار و ۵۰۰ حلقه چاه برقدار شده و ۲ هزار و ۵۶۷ پست هوایی و سه پست زمینی اضافه شده است.

رسالی اضافه کرد: یک هزار و ۶۳۸ طرح در طول ۳۰ ماه خدمت دولت سیزدهم با مجموع دو هزار و ۴ میلیارد تومان و به ارزش ۳ هزار و ۸۵۶ میلیارد تومان اجرا و ۲۰۰ کیلومتر فیبرنوری احداث شده است.