دیدار مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان آذربایجان شرقی با مدیرکل صدا و سیمای استان‎
دیدار مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان آذربایجان شرقی با مدیرکل صدا و سیمای استان‎

به گزارش صدای آناک/ مدیر صندوق بازنشستگی استان در نشستی مشترک با مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی پیرامون مهمترین مسائل و مطالبات بازنشستگان  گفتگو کردند. دکتر اکبر رضایی با تاکید بر اهمیت احترام به بازنشستگان و تکریم بازنشستگان گفت : باید تلاش کنیم احترام به بازنشستگان تحت هر شرایطی در جامعه به شکل شایسته […]

به گزارش صدای آناک/ مدیر صندوق بازنشستگی استان در نشستی مشترک با مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی پیرامون مهمترین مسائل و مطالبات بازنشستگان  گفتگو کردند.

دکتر اکبر رضایی با تاکید بر اهمیت احترام به بازنشستگان و تکریم بازنشستگان گفت : باید تلاش کنیم احترام به بازنشستگان تحت هر شرایطی در جامعه به شکل شایسته فرهنگ سازی شود.

مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی، خدمات بهتر و شایسته به بازنشستگان و پیگیری مطالبات آنان را جزو دغدغه های رسانه ملی عنوان کرد و گفت : بازنشستگان جز سرمایه های اجتماعی جامعه هستند و نقطه به نقطه کشور ، مرهون خدمات صادقانه ، جانفشانی ها و ایثارگری های این عزیزان است.

وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های صندوق بازنشستگی در پیگیری مطالبات بازنشستگان و موضوع همسان سازی، خاطر نشان کرد : تلاش می کنیم از هر فرصتی استفاده کرده و به جایگاه و منزلت این بزرگان به شکل هنرمندانه پرداخت کنیم .

رضایی عدالت محوری و توجه به سرمایه انسانی را از ویژگی‌های سند تحول رسانه ملی برشمرد و یادآور شد : صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی در صدد است از تجربه و دانش بازنشستگان در تولید برنامه‌های فاخر رادیویی و تلویزیونی استفاده کند.

در ابتدای این نشست مدیر صندوق بازنشستگی استان، در خصوص عملکرد صندوق بازنشستگی و مسائل مربوط به بازنشستگان و تکالیف دستگاه های اجرایی در جهت افزایش روحیه جامعه بازنشستگان توضیحاتی ارائه کرد.

طاهره احمدزاده ضمن ارائه گزارش آماری از وضعیت حقوق بگیران و تبیین عملکرد صندوق بازنشستگی، رضایتمندی بازنشستگان را منوط به ارائه خدمات بیمه ای و رفاهی مناسب توسط دستگاه های اجرایی و رفع موانع قانونی و بودجه ای بیمه تکمیل درمان و خدمات رفاهی دانست.

وی با تشریح مهمترین خواسته‌ها و مشکلات بازنشستگان ، ضمن ارج نهادن به مقام بازنشستگان، بر لزوم رسیدگی به مشکلات آنان تاکید کرد.

تولید برنامه های رادیویی و تلویزیونی در خصوص سالمندان و بازنشستگان، همسان سازی حقوق، بهداشت و درمان، بیمه تکمیلی درمان، افزایش حقوق و توجه به معیشت، تسهیلات بانکی ، توجه به منزلت سالمندان ، معرفی و توجه به بازنشستگان نخبه و موفق، پیگیری و پاسخگویی درخواست ها و مطالبات بازنشستگان ، چگونگی ارتقای همه جانبه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی در استان با همکاری رسانه ملی و … از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

خبرنگار/ پروین امینی