ثبت نام دانش‌آموزان میان پایه باید تا هفته دوم تیر انجام گیرد
ثبت نام دانش‌آموزان میان پایه باید تا هفته دوم تیر انجام گیرد

در بازدیدهای مستمر و دوره‌ای از وضعیت ثبت‌نام مدارس شهرستان تبریز تاکید گردید؛ ثبت‌نام تمامی دانش‌آموزان میان پایه به منظور تعیین تکلیف وضعیت کلاس‌ها، کتب درسی و … باید تا هفته آینده انجام گیرد. به گزارش صدای آناک به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌ شرقی، علیرضا […]

در بازدیدهای مستمر و دوره‌ای از وضعیت ثبت‌نام مدارس شهرستان تبریز تاکید گردید؛ ثبت‌نام تمامی دانش‌آموزان میان پایه به منظور تعیین تکلیف وضعیت کلاس‌ها، کتب درسی و … باید تا هفته آینده انجام گیرد.

به گزارش صدای آناک به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌ شرقی، علیرضا اکبری معاون آموزش ابتدایی اداره کل استان آذربایجان‌شرقی و در بازدید از روند ثبت‌نام مدارس شهید نوری و شهید بهشتی تبریز، اظهار کرد: فرایند ثبت‌نام دانش‌آموزان، امسال با شعار “ثبت‌نام مطلوب، عدالت محوری و خانواده مداری” انجام می‌شود و پروژه‌ی مهر، یک اَبَر پروژه است.

وی، ضمن تاکید بر رعایت حقوق والدین و دانش‌آموزان در فرایند ثبت نام، بیان کرد: دست‌اندرکاران این فرایند باید دقت نظر لازم را در رابطه با عدم دریافت وجوه غیرمجاز، زمان و محدوده‌بندی ثبت‌نام داشته و سهمیه ثبت نام مدارس  با در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی، جنسیت و دوره تحصیلی، تعیین و با شیوه‌های مناسب اعلام شود.