بالغ بر ۲ هزار کیلومتر از خطوط لوله منطقه ۸ انتقال گاز ولتاژگیری شد
بالغ بر ۲ هزار کیلومتر از خطوط لوله منطقه ۸ انتقال گاز ولتاژگیری شد

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز از ولتاژگیری بالغ بر ۲ هزار کیلومتر از خطوط لوله این منطقه طی سه ماهه نخست سالجاری خبر داد. به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی منطقه ۸ عملیات انتقال گاز، فیروز خدائی، مدیر منطقه ۸ عملیات، با اعلام این خبر گفت: بمنظور انتقال پایدار و ایمن […]

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز از ولتاژگیری بالغ بر ۲ هزار کیلومتر از خطوط لوله این منطقه طی سه ماهه نخست سالجاری خبر داد.

به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی منطقه ۸ عملیات انتقال گاز، فیروز خدائی، مدیر منطقه ۸ عملیات، با اعلام این خبر گفت: بمنظور انتقال پایدار و ایمن گاز، ولتاژگیری ۲ هزار و ۲۹۱ کیلومتر با برنامه ریزی های صورت گرفته طی سه ماهه نخست سالجاری برای تمامی خطوط لوله انتقال گاز تحت پوشش این منطقه عملیاتی انجام شد.

خدائی به اهداف ولتاژگیری اشاره کرد و افزود: هدف از ولتاژگیری، اندازه گیری ولتاژ کلیه تست پوینت­ های منطقه و در نهایت مقایسه با حداقل ولتاژ حفاظت کاتدی مورد نیاز است که در صورت تامین ولتاژ کلیه تست پوینت ها سیستم پایدار و در مقابل خوردگی حفاظت می شود.

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز بر انجام مستمر عملیات ولتاژگیری بسیار تاکید کرد و اظهار داشت: ضرورت دارد همکاران با تلاش و تدوین برنامه زمان بندی شده، اهداف سازمان را هدفمند پیگیری نموده و تمام توان خود را برای رفع چالشها و ارتقای بهره‌وری و رشد سازمانی بکار گیرند.