طبیعت افراد باید شناسایی شود و تغذیه بر اساس طبع و مزاج صورت گیرد.
طبیعت افراد باید شناسایی شود و تغذیه بر اساس طبع و مزاج صورت گیرد.

به گزارش صدای اناک به نقل از روابط عمومی آکادمی احیاگران امداد صنعت نانو، جمعی از بانوان نخبه سلامت و فناوری در محل «سلامتکده طب سنتی حکیم باشی نور» جهت هم‌اندیشی درخصوص فناوری‌های جدید در حوزه سلامت گرد هم جمع آمدند تا طرح‌ها و اید.ه‌های جدید خود را با هم در میان بگذارند. در این […]

به گزارش صدای اناک به نقل از روابط عمومی آکادمی احیاگران امداد صنعت نانو، جمعی از بانوان نخبه سلامت و فناوری در محل «سلامتکده طب سنتی حکیم باشی نور» جهت هم‌اندیشی درخصوص فناوری‌های جدید در حوزه سلامت گرد هم جمع آمدند تا طرح‌ها و اید.ه‌های جدید خود را با هم در میان بگذارند.

در این نشست بعد از ارائه توضیحات هرکدام از فناوران در حوزه کاری خود، سودابه داوران دارنده مدال طلای علمی یونسکو و جزء یک درصد دانشمندان برتر جهانی، پیشنهاد داد جهت هرچه بهتر برگزار شدن این نشست‌ها که به صورت ماهیانه برگزار خواهد شد، از اساتید حوزه طب سنتی دانشگاه ها بویژه دانشکده طب سنتی نیز حضور داشته باشند چرا که یک سری از بیماری‌ها فقط با طب سنتی قابل درمان می‌باشد همچنین برای جا افتادن این روش درمانی نیازمند این می‌باشیم که طب ایرانی و سنتی را رواج دهیم.

به گفته مدیر مرکز نوآوری و شتاب‌دهی سلامت دانشگاه علوم پزشکی تبریز، می‌توان در این زمینه رویداد برگزار کرد. همچنین رویدادی با عنوان «جوانسازی جمعیت» تا مدتی دیگر برگزار خواهد شد. این رویداد با مشارکت مرکز تحقیقات زنان خواهد بود که ایده‌های نوآورانه در‌خصوص اهمیت جوانسازی جمعیت و تأثیر آن بر روی شکوفایی اقتصادی و سلامت آحاد جامعه می‌باشد چرا که کشور در شرف کهنسالی بوده و این سالخوردگی تبعات منفی و‌ زیان‌باری به همراه خواهد داشت. با برگزاری این رویداد، ایده‌های برتر جمع‌آوری شده و در نهایت به بهترین ایده جایزه تعلق می‌گیرد.

وی افزود: حتی می‌توان پروژه‌های طب سنتی و‌ طب مدرن را با هم تلفیق کرده و به ایده‌های نابی در حوزه سلامت دست پیدا کرد.
در پایان لیلا اسدی حقایقی بنیانگذار مؤسسه حکیم باشی نور ضمن قدردانی از فناوران اظهار داشت و گفت “طب الصحه” یعنی طبی است که بیش از آن که بر درمان تأکید دارد، بر سلامتی و پیشگیری تأکید تا طبیعت افراد باید شناسایی شود و تغذیه بر اساس طبع و مزاج صورت گیرد.
و سلامتکده طب سنتی یک مسیر مطمئن برای دریافت خدمات طب ایرانی تأکید داشتندو مجموعه سلامتکده طب سنتی حکیم باشی نور درحوزه تخصصی طب سنتی (ایرانی) وبا تکیه بر تجربه، تخصص و تعهد همواره به دنبال توسعه و ارتقاء سطح سلامت وآرامش همشهریان فهیم را فراهم نماید.از تمام نخبگان حوزه طب سنتی در تقویت راهبردی کارگروه آموزش و پژوهش
سلامتکده طب سنتی حکیم باشی نور دعوت به همکاری کردند.