برگزاری آیین تجلیل از موتورسواران و کوهنوردان حاضر در عملیات جستجوی بالگرد شهید جمهور و همراهان شهیدش
برگزاری آیین تجلیل از موتورسواران و کوهنوردان حاضر در عملیات جستجوی بالگرد شهید جمهور و همراهان شهیدش

به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، آیین تجلیل از موتورسواران و کوهنوردان حاضر در عملیات جستجوی بالگرد شهید جمهور و همراهان شهیدش عصر روز یکشنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۳ با حضور دکتر محمدی سرپرست استانداری، ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان، سرهنگ حیدرپناه معاون […]

به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، آیین تجلیل از موتورسواران و کوهنوردان حاضر در عملیات جستجوی بالگرد شهید جمهور و همراهان شهیدش عصر روز یکشنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۳ با حضور دکتر محمدی سرپرست استانداری، ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان، سرهنگ حیدرپناه معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا، خانواده های شهیدان بزرگوار آیت الله آل هاشم و دکتر رحمتی و جمعی از مسئولین و موتورسواران استان در محل استانداری تبریز برگزار شد.
تراب محمدی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی در این جلسه ضمن تسلیت ایام محرم گفت: این اتفاق باور نکردنی ضایعه ای بسیار دردناک برای مردم ایران بخصوص مردم آذربایجان شرقی بود.
وی افزود: سعادت بزرگی برای شهدای خدمت بود که مزد تلاش خود را گرفتند و به فیض شهادت نائل آمدند و الگویی برای مسئولان و مردم شدند.
محمدی خاطر نشان کرد: این استان متأسفانه ارکان اصلی خود را از دست داد که نمونه کامل شخصیت اسلامی بود و وحدت کاملی در جامعه ایجاد کرده بود.
ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان در این جلسه بیان داشت: شهدای خدمت نمونه واقعی انسان هایی بودند که تا آخرین لحظه عمر خود به کشورمان خدمت کردند و اتفاقات مثبتی رقم زدند.
وی تصریح کرد: همتی که ورزشکاران استان در زمان وقوع حادثه‌ برای جستجوی بالگرد شهید جمهور و همراهانش داشتند، ستودنی بوده و زحمات زیادی متقبل شدند.
ستوده نژاد بیان داشت: وزیر محترم ورزش و جوانان پس از مشاهده رشادت های ورزشکاران در شب حادثه لوح تقدیری را ارسال و از زحمات این تلاشگران تقدیر کردند که امروز توسط سرپرست استانداری اهدا گردید.
در این مراسم لوح تقدیرهای ارسالی از سوی وزیر ورزش و جوانان توسط سرپرست استانداری تقدیم ورزشکاران شد.