رشد بالغ بر ۴ برابری دوره های آموزشیHSE  در منطقه ۸ عملیات
رشد بالغ بر ۴ برابری دوره های آموزشیHSE  در منطقه ۸ عملیات

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز از رشد بالغ بر ۴  برابری دوره های آموزشی HSE  برای کارکنان در سه ماهه نخست سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد. به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی منطقه ۸ عملیات انتقال گاز، فیروز خدائی، مدیر منطقه ۸ ، با اعلام این خبر گفت: […]

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز از رشد بالغ بر ۴  برابری دوره های آموزشی HSE  برای کارکنان در سه ماهه نخست سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی منطقه ۸ عملیات انتقال گاز، فیروز خدائی، مدیر منطقه ۸ ، با اعلام این خبر گفت: طی سه ماهه نخست سالجاری میزان دوره های آموزشی پرسنل رسمی و قرارداد مستقیم ۹۹۲ نفرساعت و نیروهای پیمانکاری ۱۳۹۲ نفر ساعت برگزار شد.

خدائی افزود: در سه ماهه سالجاری واحد HSE منطقه با آموزش این مقدار از پرسنل موفق شد با دستیابی به رشد ۶۸۹ درصدی برای پرسنل رسمی و قرارداد مستقیم و رشد ۱۹۳ درصدی برای پرسنل پیمانکاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، رکورد جدیدی را در آموزش نیروی انسانی به ثبت برساند.

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز برگزاری دوره های آموزشی برای کارکنان را بسیار با اهمیت  دانست و افزود: دوره آموزش ایمنی با مشارکت کارشناسان ایمنی و اساتید بومی در حوزه های تخصصی ایمنی طی سه ماهه نخست برای کارکنان این منطقه برگزار شده است.

وی اثر بخشی نظام HSE را در پیشبرد و توسعه صنعت گاز بسیار مهم برشمرد و تاکید کرد: در راستای مدیریت اثربخش برنامه های آموزشی، بخش HSE  این منطقه، در برگزاری دوره های آموزشی تلاش مضاعفی داشته و همواره سعی بر گسترش این مهم دارد.