رشد ۱۸ درصدی دوره های آموزشی کارکنان منطقه ۸ انتقال گاز
رشد ۱۸ درصدی دوره های آموزشی کارکنان منطقه ۸ انتقال گاز

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز از رشد ۱۸ درصدی نفر ساعت آموزشی کارکنان طی سه ماهه سالجاری در این منطقه عملیاتی خبر داد. به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی منطقه ۸ عملیات انتقال گاز، فیروز خدائی، مدیر منطقه ۸ ، با اعلام این خبر گفت: در طول سه ماهه نخست سالجاری […]

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز از رشد ۱۸ درصدی نفر ساعت آموزشی کارکنان طی سه ماهه سالجاری در این منطقه عملیاتی خبر داد.

به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی منطقه ۸ عملیات انتقال گاز، فیروز خدائی، مدیر منطقه ۸ ، با اعلام این خبر گفت: در طول سه ماهه نخست سالجاری نفر ساعت آموزشی کارکنان در این منطقه عملیاتی ۱۲۵۲۱ ساعت بوده که با این احتساب، نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۸ درصدی را نشان می دهد.

خدائی افزود: در سه ماهه سال گذشته میزان نفر ساعت آموزشی همکاران رسمی، قرارداد مستقیم و ارکان ثالت ۱۰۲۳۱ ساعت بوده که ماحصل این دوره‌های آموزشی، رشد چشمگیر و کیفی فعالیتها و عملکرد در این منطقه طی سه ماهه سالجاری است.

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز برگزاری این دوره های آموزشی را گامی مهم در راستای ارتقاء آگاهی و اطلاعات پرسنل عنوان نمود و اظهار داشت: افزایش رشد علمی کارکنان، پرورش قابلیت های دانشی و مهارتی در پرسنل که همانا از اهداف برگزاری این دوره ها میباشد، زمینه را برای پیشبرد عملکردکارکنان هموار خواهد نمود.

وی در پایان تصریح نمود: ۷ مورد دوره های ایمنی، ۵ مورد دوره های تخصصی، ۲ مورد دوره های میزبانی، ۲ مورد دوره های قطب تخصصی، ۲ مورد دوره حراستی، یک مورد دوره آموزشی برای بانوان و همچنین برگزاری دوره های روتین هفتگی قرآنی از دوره های برگزار شده این منطقه در طول سه ماهه نخست سالجاری می باشد.