مرحله شهرستانی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم آغاز شد
مرحله شهرستانی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم آغاز شد

به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری  قرآن کریم، مرحله شهرستانی در محل تالار قرآن اداره کل اوقاف و امور خیریه استان شروع شد.چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش‌های قرائت،حفظ ، ترتیل ،معارف،دعاخوانی و […]

به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری  قرآن کریم، مرحله شهرستانی در محل تالار قرآن اداره کل اوقاف و امور خیریه استان شروع شد.
چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش‌های قرائت،حفظ ، ترتیل ،معارف،دعاخوانی و اذان در روزهای ۳۱تیرماه و ۱ تا ۹ مرداد ماه در مرحله شهرستانی در ۶ شهرستان معین استان برگزار می‌شود.
بر اساس برنامه اعلام شده از سوی اداره قرآنی ادراه کل اوقاف و امور خیریه استان ، اعلام راه‌یافتگان به مرحله استانی  این مسابقات  ۱۱ مرداد ماه خواهد بود و زمان برگزاری مسابقات مرحله استانی متعاقبا اعلام خواهد شد. 
در این مرحله شرکت‌کنندگان در رشته‌های قرائت ، ترتیل قرآن، دعاخوانی، اذان،معارف ،حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء و حفظ پنج جزء قرآن کریم در دو گروه بانوان و آقایان به رقابت با یکدیگر می پردازند.
 در این رشته‌ها مجموعاً ۱۳۶۰ شرکت‌کننده طی ده روز به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.