کمیته امداد واسطه احسان بین نیازمندان و خیرین است
کمیته امداد واسطه احسان بین نیازمندان و خیرین است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار با شورای مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گفت: کمیته امداد واسطه خیر و احسان بین نیازمندان و خیرین بوده و این کار موجب جلب اعتماد مردم می شود. به گزارش صدای آناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حجت الاسلام و المسلمین احمد مطهری […]

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار با شورای مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گفت: کمیته امداد واسطه خیر و احسان بین نیازمندان و خیرین بوده و این کار موجب جلب اعتماد مردم می شود.

به گزارش صدای آناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حجت الاسلام و المسلمین احمد مطهری اصل در دیدار با مدیرکل و شورای مدیران کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به ارزش معنوی کمک به محرومین اظهار داشت: طبق روایات خداوند برخی بندگان را فقط برای کمک به محرومین خلق کرده است که نشانگر ارزش دستگیری از نیازمندان و ایتام نزد پروردگار است.
وی ضمن تاکید بر رعایت حرمت و تکریم نیازمندان گفت: قرآن می فرماید کار خیر با منت گذاشتن ارزشی ندارد و موجب حبط اعمال می شود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: فعالیت های خیرین و نهادهایی همچون کمیته امداد در جهت حمایت از نیازمندان، باعث جلوگیری از آسیب های اجتماعی و حفظ آبروی محرومین در جامعه می شود.
حجت الاسلام مطهری با اشاره به اهمیت نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: کمیته امداد از یک جهت چون یادگار امام راحل بوده، ارزشمند است و از جهت دیگر مخاطب شما افرادی هستند که خداوند در قلوب آنها است و دعای آنها در حق شما مستجاب می شود.
امام جمعه تبریز گفت: کمیته امداد واسطه خیر و احسان بین نیازمندان و خیرین بوده و این کار موجب جلب اعتماد مردم می شود.
وی در پایان گفت: همنشینی با نیازمندان از جمله افتخارات انبیا بوده و برای ما نیز افتخار است که در خدمت آنها باشیم.
انتهای پیام/