دیدار مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی با رییس سازمان نظام مهندسی استان
دیدار مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی با رییس سازمان نظام مهندسی استان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در راستای افزایش همکاری های فی مابین، با رییس سازمان نظام مهندسی استان دیدار نمود. به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، فرهاد فرهودی، مدیرکل نوسازی مدارس استان در دیدار با علیرضا معتمدنیا، ریس سازمان نظام […]

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در راستای افزایش همکاری های فی مابین، با رییس سازمان نظام مهندسی استان دیدار نمود.

به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، فرهاد فرهودی، مدیرکل نوسازی مدارس استان در دیدار با علیرضا معتمدنیا، ریس سازمان نظام مهندسی آذربایجان شرقی، ضمن تاکید بر افزایش همکاری های دوجانبه ، گفت: اداره کل نوسازی مدارس استان به عنوان یک دستگاه اجرایی عمرانی و فنی-مهندسی از گذشته با سازمان نظام مهندسی در ارتباط بوده و هست.

وی افزود: افزایش همکاری های فی مابین اداره کل نوسازی مدارس استان و سازمان نظام مهندسی جلوه گر آینده ای بهتر برای آینده سازان جمهوری اسلامی و فضاهای آموزشی استاندارد در کشور و استان می باشد.

فرهودی در پایان اظهار داشت: امیدواریم تا به یمن این همکاری، شاهد پیشرفت چشمگیری در حوزه مدرسه سازی و فضاهای استاندارد موجود در استان باشیم .

در ادامه این دیدار نیز، علیرضا معتمدنیا، رییس سازمان نظام مهندسی آذربایجان شرقی نیز ضمن قدردانی از دعوت اداره کل نوسازی مدارس استان، از اعلام آمادگی سازمان نظام مهندسی آذربایجان شرقی برای افزایش همکاری های فی مابین خبر داد.

لازم به ذکر است که در این دیدار مقرر گردید تا در روز های آتی تفاهم نامه ای دوجانبه نیز بین اداره کل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی و سازمان نظام مهندسی استان منعقد گردد.