اعطا احکام روسای شورا های بانوان خیر مدرسه ساز ۷ ناحیه و منطقه آموزشی
اعطا احکام روسای شورا های بانوان خیر مدرسه ساز ۷ ناحیه و منطقه آموزشی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی ، طی احکامی جداگانه، روسای شوراهای بانوان خیر مدرسه ساز ۷ ناحیه و منطقه آموزشی را اعطا نمود. به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، صبح امروز طی جلسه ای که با حضور فرهاد فرهودی، مدیرکل […]

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی ، طی احکامی جداگانه، روسای شوراهای بانوان خیر مدرسه ساز ۷ ناحیه و منطقه آموزشی را اعطا نمود.

به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، صبح امروز طی جلسه ای که با حضور فرهاد فرهودی، مدیرکل نوسازی مدارس استان و مریم خوشبخت، رییس شورای بانوان خیر مدرسه ساز آذربایجان شرقی برگزار شد، احکام روسای شوراهای بانوان خیر مدرسه ساز ۷ ناحیه و منطقه آموزشی اعطا گردید.

فرهاد فرهودی، مدیرکل نوسازی مدارس استان در این جلسه ضمن تاکید بر نقش بسزای شورای بانوان خیر مدرسه ساز در ترغیب، تجلیل و جذب خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار، با بیان این که اداره کل نوسازی مدارس استان و به تبع آن شورای بانوان با بدنه اجتماعی جامعه در ارتباط هستند، گفت: اداره کل نوسازی مدارس استان تنها دستگاهی است که مستقیما با بدنه اجتماعی جامعه در ارتباط است و این امر جز با تلاش های شما عزیزان در شورای بانوان خیر مدرسه ساز و عزیزان مجامع خیرین مدرسه ساز استان امکانپذیر نیست.

وی ضمن اشاره به وظایف شوراهای بانوان خیر مدرسه ساز و نواحی و مناطق آموزشی استان اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف این شورا، احصا مشکلات و نیاز های منطقه و تلاش برای حل آن با استفاده از ظرفیت های خیری و اداره کل نوسازی مدارس استان است.

وی ادامه داد: ایجاد انسجام داخلی در شورای بانوان و عدم داشتن نگاه سیاسی از مهمترین ارکان این شورا به حساب می آید که از اهمیت فراوانی برخوردار است و لذا ما چه در اداره کل نوسازی مدارس استان و چه در مجمع خیرین و شورای بانوان خیر مدرسه ساز، هدفی جز خدمت به دانش آموزان ایران نداریم.

فرهودی افزود: امروزه بانوان در حوزه مدرسه سازی و مدرسه یاری بیش از گذشته فعال هستند و وظیفه شورای بانوان ارتقا این امر و تلاش برای شناسایی این عزیزان است. چرا که این عزیزان حتی با کمک های خرد خود در مدارس، در تامین آینده ی آینده سازان جمهوری اسلامی سهیم هستند و ما نیز قدردان این عزیزان هستیم و لذا ورود شوراهای بانوان به بدنه خیرین، ما را در امر قدردانی از خیرین مدرسه ساز یاری خواهد نمود.

وی در پایان خطاب حاضرین جلسه بیان کرد: امروز اداره کل نوسازی مدارس استان با اعطا احکام شما عزیزان، دست یاری خود را به سوی شما دراز نموده تا با همراهی یکدیگر روز به روز به سمت ساماندهی آخرین مدرسه غیرمستحکم در استان گام برداریم.