افزایش ۴۲ درصدی بارگیری کالا از طریق ناوگان ریلی راه آهن منطقه آذربایجان
افزایش ۴۲ درصدی بارگیری کالا از طریق ناوگان ریلی راه آهن منطقه آذربایجان

به گزارش صدای آناک،دکتر محمدرضا قربانی مدیرکل راه آهن منطقه آذربایجان میزان بارگیری در سال جاری از طریق خطوط ریلی منطقه آذربایجان را ۴۰۸ هزار و ۹۰۰ تن اعلام و عنوان کرد: این رقم ، افزایش ۴۲ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد. میزان بارگیری درچهار ماهه نخست سال قبل ۲۸۶ […]

به گزارش صدای آناک،دکتر محمدرضا قربانی مدیرکل راه آهن منطقه آذربایجان میزان بارگیری در سال جاری از طریق خطوط ریلی منطقه آذربایجان را ۴۰۸ هزار و ۹۰۰ تن اعلام و عنوان کرد: این رقم ، افزایش ۴۲ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد. میزان بارگیری درچهار ماهه نخست سال قبل ۲۸۶ هزار و ۸۸۰ تن بوده است
دکتر محمدرضا قربانی ضمن تشریح عملکرد این اداره کل درحوزه حمل و نقل بار ، گفت: همچنین طی چهار ماهه نخست امسال، ۲۴۴ هزار تن کالا در راه آهن منطقه آذربایجان تخلیه شده که این میزان درمدت مشابه سال قبل ۲۳۶ هزارتن بود که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیانگر ۳ درصد رشد است.
مدیرکل راه آهن منطقه آذربایجان با اشاره به افزایش ۳۸ درصدی شاخص تن کیلومتر خالص این اداره کل افزود : راه آهن منطقه آذربایجان امسال با جابجایی ۱۸۸ میلیون تن کیلومتر باربا تلاشهای شبانه روزی کارکنان زحمت کش رکورد تازه ای را به ثبت رسانده است که این مقدار در سال گذشته ۱۳۶ میلیون تن کیلومتر بود .
دکتر قربانی خاطر نشان شد محصولات پتروشیمی ، نفتی و آهن از عمده‌ترین کالاهای بارگیری شده و گندم ، چوب ، مواد معدنی و آهن از بیشترین کالاهای تخلیه شده راه آهن منطقه آذربایجان است.