قرآن کتاب هدایت است
قرآن کتاب هدایت است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی عنوان کرد: قران کتاب هدایت و کتاب جان آدمی است. به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی، حجت الا سلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی درمراسم افتتاحیه مسابقات سراسری قرآن کریم ترنم مهر(ویژه خانواده ها،فرزندان نیروی هوایی ارتش جمهوری […]

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی عنوان کرد: قران کتاب هدایت و کتاب جان آدمی است.

به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی، حجت الا سلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی درمراسم افتتاحیه مسابقات سراسری قرآن کریم ترنم مهر(ویژه خانواده ها،فرزندان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی کشور در استان آذربایجان شرقی ضمن خیر مقدم به مهمانان گرانقدر حاضر در شهر بزرگ مفسر قران کریم حضرت علامه طباطبایی بیان کرد:  از برگزار کنندگان این مجلس باشکوه و محفل فاخر قرآنی تقدیر و تشکر و سپاس گذاری می کنم که موجب برپایی این چنین مراسمی شده اند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر تمامی شهدای والامقام مطرح کرد: قرآن کتاب هدایت و کتاب جان آدمی است،  و این کتاب نازل شده تا انسان فرشی را به عرشی و انسان زمینی را به انسان آسمانی تبدیل کند ، هرکسی به این کتاب گرانبها تمسک جوید به حول الله حضرت حق دراویخت در حقیقت اسمانی شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی ضمن تلاوت آیاتی از قران کریم افزود:  اگر انسان با قران زندگی کرده و  با ان مانوس شود و با معنای قرانی اشنا گردد در حقیقت باید به خود پرداخت.

حجت الاسلام حسینی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد:  هرکسی که با قران انس گیرد و قدم به قدم در سفره حقی که توسط حضرت حق پهن شده حاضر شود به اندازه وسعت وجودی خود بهره برمی دارد و با قران به حقیقت ها می رسد.