مهلت ارسال مقالات به همایش ملی تا ۲۵ مرداد تمدید شد
مهلت ارسال مقالات به همایش ملی تا ۲۵ مرداد تمدید شد

جعفر رحمانی از تمدید ارسال مقالات به همایش ملی «ایده ها و راهکارهای نوین در توسعه پایدار حوضه آبریز دریاچه ارومیه» تا ۲۵ مرداد خبر داد. به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی جعفر رحمانی رئیس دبیرخانه برنامه های علمی دانشگاه ازاد اسلامی استان آذربایجان شرقی از تمدید ارسال مقالات به همایش ملی […]

جعفر رحمانی از تمدید ارسال مقالات به همایش ملی «ایده ها و راهکارهای نوین در توسعه پایدار حوضه آبریز دریاچه ارومیه» تا ۲۵ مرداد خبر داد.

به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی جعفر رحمانی رئیس دبیرخانه برنامه های علمی دانشگاه ازاد اسلامی استان آذربایجان شرقی از تمدید ارسال مقالات به همایش ملی «ایده ها و راهکارهای نوین در توسعه پایدار حوضه آبریز دریاچه ارومیه» تا ۲۵ مرداد خبر داد. 
وی گفت: دبیرخانه برنامه های علمی دانشگاه ازاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با همکاری سازمانها، نهادها و مراکز تحقیقاتی کشور، همایش ملی «ایده ها و راهکارهای نوین در توسعه پایدار حوضه آبریز دریاچه ارومیه را در هفت شهریور سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار می نماید. 
رحمانی افزود: دبیرخانه همایش در موضوعات مرتبط با «توسعه پایدار» آماده دریافت مقالات پژوهشگران، اساتید و دانشجویان در رشته-گرایشهای؛ منابع طبیعی، محیط زیست، کشاورزی، فنی و مهندسی، علوم اجتماعی، اقتصاد، مدیریت، برنامه ریزی، جغرافیا، معماری، علوم پایه، پزشکی و سلامت و .. می باشد 
وی مزایا و تسهیلات همایش را برشمرد و گفت : از مزایای این همایش اختصاص نمره پژوهشی برای دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اختصاص امتیاز پژوهشی برای اعضای هیات علمی، چاپ مقالات منتخب در مجلات علمی-پژوهشی معتبر، ارائه گواهی شرکت در همایش به همه ثبت نام کنندگان در همایش و ارائه گواهی ارائه مقاله به مقالات منتخب و تجلیل از صاحبان مقالات برتر در مراسم اختتامیه است. 
علاقمندان می توانند جهت شرکت و ثبت نام  در همایش  به وب سایتhttps://sdlu.tabriz.iau.ir  مراجعه نمایند.