شهردار مرند در مراسم روز خبرنگار:                                           قلمی که در راه حق زده شود حتما عزت بخش خواهد بود/ مرند با ظرفیتهای فوق العاده  به جایگاه واقعی ارتقاء می یابد
شهردار مرند در مراسم روز خبرنگار:                                           قلمی که در راه حق زده شود حتما عزت بخش خواهد بود/ مرند با ظرفیتهای فوق العاده  به جایگاه واقعی ارتقاء می یابد

 بابک شریفی شهردار مرند به مناسبت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران استانی و شهرستانی اظهار کرد: قلمی که در راه حق زده شود حتما عزت بخش خواهد به گزارش پایگاه خبری صدای آناک به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، آیین تجلیل با حضور جمعی از خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و صاحبان رسانه و مطبوعات استان و شهرستان […]


 بابک شریفی شهردار مرند به مناسبت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران استانی و شهرستانی اظهار کرد: قلمی که در راه حق زده شود حتما عزت بخش خواهد

به گزارش پایگاه خبری صدای آناک به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، آیین تجلیل با حضور جمعی از خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و صاحبان رسانه و مطبوعات استان و شهرستان در سالن کنفرانس شهرداری مرند برگزار شد.

بابک شریفی شهردار مرند در این جلسه خبرنگاران را سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه گری دانست و افزود: برگزاری این مراسم در نوع خود رخدادی بزرگی در راستای پاسداشت از تلاش های خالصانه و صادقانه اصحاب رسانه و قلم عنوان کرد.

وی در این نشست خبرنگاران را زبان گویای جامعه دانست که نقش مهمی در آگاهی بخشی افکار عمومی دارند.
شریفی در این جمع صمیمی با خبرنگاران  پای انتقادهای تک تک خبرنگاران شهرستانی و استانی نشست و تاکید کرد: شهر مرند دارای ظرفیت های فوق‌العاده در توسعه بوده و ابراز امیدواری کرد که این شهر به جایگاه واقعی خود ارتقا می یابد.

وی نقش اصلی شهرداری را در کارکردهای اجتماعی و پروژه های عمرانی عنوان کرد و افزود: احداث پل، آسفالت‌ریزی و … وظیفه شهرداری است. به عنوان یک شهروند و یک دغدغه‌مند این حوزه، از رسانه‌ها کمک می‌خواهم تا در کنار شهرداری و شورا با جدیت تمام برای تحقق پروژه های عمرانی و مشکلات شهری حقیقت را بگویند و حقایق را منعکس کنند.

شهردار مرند با اشاره به وضعیت اعتباری شهرداری ها گفت: همه شهروندان در جریان مسایل و مشکلات مالی و بودجه شهرداری مرند هستند اما قول می دهیم برابر بودجه مصوب و در راستای رضایتمندی مردم فهیم  از هیچ سعی و تلاشی دریغ نکنیم.

در ادامه تعدادی از خبرنگاران و مدیران مسئول رسانه ها طی صحبت و مشکلات ارائه شده در سطح شهر صحبت نمودند و این بهرحال فرصتی بود تا همکاران رسانه ای دردل و دغدغه های خود را با شهردار مطرح کنند و با همفکری و ارائه پیشنهاد بتوان نمادی از مشکلات شهر و افزایش روند پروژه های عمرانی شهر بحث و ارائه نظر نمایند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدیه از خبرنگاران و فعالان عرصه خبر شهرستانی و استانی  تجلیل به عمل آمد

خبرنگار /پروین امینی