تسهیلات قرض‌الحسنه صندوق امداد ولایت جهت گره گشایی از مشکلات اقشار آسیب پذیر
تسهیلات قرض‌الحسنه صندوق امداد ولایت جهت گره گشایی از مشکلات اقشار آسیب پذیر

چهارمین همایش ملی قرض نیکو همزمان با سراسر کشور با حضور خیرین و فعالان عرصه قرض‌الحسنه آذربایجان شرقی با محوریت الگوی مطلوب تجهیز منابع قرض‌الحسنه برگزار شد. به گزارش صدای آناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، چهارمین همایش ملی قرض نیکو بصورت وبیناری با حضور و سخنرانی میهمانان و کارشناسان داخلی و […]

چهارمین همایش ملی قرض نیکو همزمان با سراسر کشور با حضور خیرین و فعالان عرصه قرض‌الحسنه آذربایجان شرقی با محوریت الگوی مطلوب تجهیز منابع قرض‌الحسنه برگزار شد.

به گزارش صدای آناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، چهارمین همایش ملی قرض نیکو بصورت وبیناری با حضور و سخنرانی میهمانان و کارشناسان داخلی و خارجی و با محوریت الگوی مطلوب تجهیز منابع قرض‌الحسنه برگزار شد و پنل‌های تخصصی با موضوعات اجتماعی و فرهنگی و حقوقی به اجرا درآمد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی در حاشیه این همایش در جمع خیرین و فعالین عرصه قرض الحسنه استان گفت: هدف از ایجاد و تاسیس صندوق امداد ولایت، جذب منابع سازمانی و مردمی در راستای جریان‌سازی فرهنگ قرض الحسنه و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان جامعه است.

غلامعلی ملامهدی افزود: سپرده های خیران در صندوق امداد ولایت به صورت تسهیلات قرض‌الحسنه جهت گره گشایی از مشکلات اقشار آسیب پذیر و مددجویان پرداخت می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در سرفصل های مختلفی از جمله کار گشایی، اشتغال و خودکفایی و فرهنگی پرداخت می شود.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی به تسهیلات پرداختی اشاره کرده و افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۶۶۳۱ مورد تسهیلات به مبلغ ۲۱۳ میلیارد تومان در استان پرداخت شده است.

وی یادآور شد: در ۴ ماهه نخست سالجاری نیز تسهیلات پرداختی صندوق امداد ولایت آذربایجان شرقی در سطح استان ۲۶۰۴ مورد به مبلغ ۹۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده است.

شایان ذکر است در پایان این همایش از فعالان عرصه قرض‌الحسنه و خیران این حوزه تقدیر به عمل آمد.