اجرای بیش از ۱۰ میلیارد ریال پروژه شاخص در امور برق ائل گلی
اجرای بیش از ۱۰ میلیارد ریال پروژه شاخص در امور برق ائل گلی

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از افتتاح و بهره‌برداری بیش از ۱۰ میلیارد ریال پروژه در محدوده امور برق ائل گلی طی چهارماهه نخست سال جاری خبر داد.  به گزارش صدای آناک به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، اکبر فرج نیا با بیان اینکه شرکت افتخار خدمات‌رسانی به یک میلیون و […]

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از افتتاح و بهره‌برداری بیش از ۱۰ میلیارد ریال پروژه در محدوده امور برق ائل گلی طی چهارماهه نخست سال جاری خبر داد.

 به گزارش صدای آناک به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، اکبر فرج نیا با بیان اینکه شرکت افتخار خدمات‌رسانی به یک میلیون و ۱۱۶ هزار و ۳۱۶ مشترک خانگی، صنعتی، کشاورزی، اداری، تجاری و عمومی در ۳ شهرستان تبریز، آذرشهر و اسکو را دارد اظهار کرد: از مجموع مشترکین مناطق تحت پوشش، بیشترین میزان تعداد مشترکین با بیش از ۹۰۰ هزار مشترک مربوط به شهرستان تبریز است.
 وی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر در راستای توسعه خدمات‌رسانی به مشترکان شرکت اقدامات مناسبی انجام شده اضافه کرد: طی ۴ ماهه نخست سال جاری با تلاش همکاران شرکت بیش از ۱۰ میلیارد ریال پروژه شاخص تنها در محدوده امور برق ائل گلی به بهره‌برداری رسیده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان اینکه امور برق ائل گلی بیش از ۱۲۳ هزار مشترک دارد که از مجموع این تعداد بیش از ۲۶ هزار مشترک مربوط به اداره برق باسمنج است، ادامه داد: بر اساس آمار ارائه شده توسط دفتر کنترل برنامه و پروژه شاخص‌ترین پروژه‌های اجرا شده در محدوده این امور مربوط به حوزه احداث پست و تبدیل سیم های مسی به کابل خودنگهدار است.