آغاز مرحله دوم اجرای طرح جامع ارزیابی مناطق
آغاز مرحله دوم اجرای طرح جامع ارزیابی مناطق

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از آغاز مرحله دوم اجرای طرح جامع ارزیابی نواحی فضای سبز مناطق خبر داد. به گزارش صدای آناک به نقل از امور ارتباطات، سیامک آسیایی ظهر امروز در حاشیه ارزیابی عملکرد نواحی فضای سبز منطقه یک با اعلام این خبر، گفت: در با هدف نظارت، رسیدگی […]

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از آغاز مرحله دوم اجرای طرح جامع ارزیابی نواحی فضای سبز مناطق خبر داد.

به گزارش صدای آناک به نقل از امور ارتباطات، سیامک آسیایی ظهر امروز در حاشیه ارزیابی عملکرد نواحی فضای سبز منطقه یک با اعلام این خبر، گفت: در با هدف نظارت، رسیدگی و کیفی‌سازی هر چه بیشتر وضعیت فضای سبز تبریز اجرای طرح جامع ارزیابی نواحی فضای سبز مناطق دهگانه شهرداری به طور مستمر و ماهانه از سوی هیئت ارزیابی سازمان سیما، منظر و فضای سبز انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به اجرای موفقیت آمیز مرحله اول ارزیابی مناطق، خاطرنشان کرد: بعد از اجرای مرحله اول ارزیابی عملکرد فضای سبز مناطق و احصاء نقاط ضعف و قوت نواحی، تذکرات لازم برای بهبود روند‌کاری و پوشش ضعفها و نیز تقویت نقاط قوت به مدیران فضای سبز مناطق ارائه شده است.
آسیایی با یادآوری پاره‌ای از آیتمهای مورد نظر برای ارزیابی مناطق، تصریح کرد: نظارت مستقیم به اجرای طرح ضربتی آبیاری سطوح فضای سبز، بازدید کلی از وضعیت درختان و درختچه‌ها و نیز ارقام ردیفی در سطح شهر ، رسیدگی به وضعیت سرویس‌های بهداشتی و روشنایی پارکها، رسیدگی به وضعیت وسایل بازی کودکان و مبلمان پارکی، پایش درختان و درختچه‌ها از بابت کنترل آفات گیاهی، نظارت بیشتر بر روند انجام برنامه‌‌های توسعه‌ای فضای سبز و نحوه اجرای آیتمهای ابلاغی حفظ و نگهداری فضاهای سبز شهری از جمله شاخصهای مورد نظر در ارزیابی عملکرد نواحی فضای سبز مناطق است.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز همچنین از انتخاب و معرفی و نیز تشویق نواحی برتر بعد از اتمام مرحله دوم ارزیابی مناطق دهگانه شهرداری تبریز خبر داد.