رویداد مهارت افزایی؛ نمونه موفقی از یک ترفند آموزشی
رویداد مهارت افزایی؛ نمونه موفقی از یک ترفند آموزشی

به گزارش صدای آناک رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز گفت: دانشجویان دختر و پسر شرکت کننده در دوره هیچ سر رشته ای از هنر نداشتند و این طرح نمونه موفقی از ترفد آموزش مهارت برای علاقمندان است و دانشجویان هنرمندی ساخت که توانایی خلق یک اثر هنری خلق دارند. سجاد پاکزاد در اختتامیه اولین دوره […]

به گزارش صدای آناک رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز گفت: دانشجویان دختر و پسر شرکت کننده در دوره هیچ سر رشته ای از هنر نداشتند و این طرح نمونه موفقی از ترفد آموزش مهارت برای علاقمندان است و دانشجویان هنرمندی ساخت که توانایی خلق یک اثر هنری خلق دارند.

سجاد پاکزاد در اختتامیه اولین دوره مهارت افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر (هفته دختران) با بیان اینکه در طول دو فته گذشته میزبان دختران و پسران دانشجو از کل کشور بودیم و این رویداد به همت سازمان امور دانشجویان برگزار شد، گفت: هر کدام از این گروه به مدت ۸ روز در ۲۳ کارگاه مهارت آموزی کردند و حاصل آن آثار هنری شد که در روز آخر خلق کردند.

رییس دانشگاه هنر اسلامی تبریز با اشاره به برگزاری نمایشگاه آثار هنری دانشجویان دختران همزمان با اختتامیه، افزود: آثاری که این دانشجویان طی یک هفته تولید کرده بودند در معرض نمایش گذاشته شد و شور و هیجان آنها دیدنی بود.

وی اضافه کرد: این دانشجویان هیچ سر رشته ای از هنر نداشتند و این طرح نمونه موفقی از آموزش مهارت برای علاقمندان است ، برخی از دانشجویان حتی در برنامه های فوق برنامه و تفریحی شرکت نکردند تا از آموزش ها نهایت استفاده را ببرند و در خوابگاه نیز تا نزدیک صبح کار می کردند تا یک اثر هنری خلق کنند.

پاکزاد با اشاره به اینکه طرح مهارت افزایی یک مدل موفق آموزشی بود که در آن اثربخشی، نتیجه محوری و علاقه مندی موج می زد، ادامه داد: توجه ویژه ای در برنامه هفتم توسعه به مبحث مهارت آموزی شده است و در راستای تحقق این آرمان جمهوری اسلامی اولین رویداد مهارت افزایی دانشجویان دختر شاهد و ایثارگر دانشگاه های سراسر کشور به میزبانی دانشگاه هنر اسلامی برگزار شد که یکی از برنامه های کم نظیر و موفق بود.