توقیف سیستمی گواهینامه ی ۱۵۰۰ نفر در استان به علت نمره منفی
توقیف سیستمی گواهینامه ی ۱۵۰۰ نفر در استان به علت نمره منفی

به گزارش پایگاه خبری صدای آناک:رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان آذربایجان شرقی از توقیف سیستمی گواهینامه ی ۱۵۰۰ نفر از رانندگان استان خبر داده و افزود: در صورت توقیف سیستمی گواهینامه، راننده خاطی به منزله فاقد گواهینامه بود و تا زمان تحویل گواهینامه به راهنمایی و رانندگی محروم از رانندگی می باشد.سرهنگ فریدون قنبرزاده […]

به گزارش پایگاه خبری صدای آناک:رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان آذربایجان شرقی از توقیف سیستمی گواهینامه ی ۱۵۰۰ نفر از رانندگان استان خبر داده و افزود: در صورت توقیف سیستمی گواهینامه، راننده خاطی به منزله فاقد گواهینامه بود و تا زمان تحویل گواهینامه به راهنمایی و رانندگی محروم از رانندگی می باشد.
سرهنگ فریدون قنبرزاده در تشریح خبر فوق گفت: بیش از ۵۰ درصد افرادی که گواهینامه آنها توقف سیستمی شده است، ساکن شهرستان تبریز هستند.
قنبرزاده ادامه داد: افرادی که نمره منفی آنها به ۳۰ نمره رسیده است در سیستم اجرائیات راهور توقیف سیستمی می شود و راننده می بایست گواهینامه خود را تحویل پلیس راهور دهد تا مراحل قانونی آن طی شود.
این مقام انتظامی تصریح کرد: شهروندان می بایست از وضعیت نمره منفی خود اطلاع حاصل نموده و در صورت توقیف گواهینامه مراحل قانونی آن را طی نمایند، چرا که در صورت اصرار به رانندگی بیمه هیچ مسئولیتی در قبال تصادفات احتمالی ندارد.
سرهنگ قنبرزاده در خاتمه افزود: شهروندان جهت اطلاع از نمره منفی خود می توانند ازروش های زیر از نمره منفی خود اطلاع حاصل نمایند: ارسال کد ملی به سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ ومراجعه به مراکز پلیس +۱۰