تجلیل از آزادگان اداره کل پست استان آذربایجان‌شرقی
تجلیل از آزادگان اداره کل پست استان آذربایجان‌شرقی

به مناسبت فرا رسیدن سالروز بازگشت آزادگان سرافراز جنگ تحمیلی به میهن، از آزادگان اداره‌کل پست استان آذربایجان‌شرقی تجلیل به عمل آمد. به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی اداره‌کل پست آذربایجان‌شرقی، جواد دباغ صادقی پور مدیرکل پست آذربایجان‌شرقی صبح امروز شنبه بیست و هفتم مرداد در جمع آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس با […]

به مناسبت فرا رسیدن سالروز بازگشت آزادگان سرافراز جنگ تحمیلی به میهن، از آزادگان اداره‌کل پست استان آذربایجان‌شرقی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی اداره‌کل پست آذربایجان‌شرقی، جواد دباغ صادقی پور مدیرکل پست آذربایجان‌شرقی صبح امروز شنبه بیست و هفتم مرداد در جمع آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه تجلیل از آزادگان و ایثارگران تجلیل از فرهنگ ایثار و مقاومت است، اظهار کرد: مردم جمهوری اسلامی ایران، هرگز سختی‌هایی که این عزیزان در اسارت متحمل شده‌اند را فراموش نخواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه صبر و استقامت آزادگان در زمان اسارت می‌تواند سرمشقی برای نسل حاضر در راستای عبور از سختی‌ها و مشکلات باشند، افزود: ایران اسلامی به داشتن آزادگان می‌بالد که توانستند با صبر و استقامت مثال‌زدنی بر مشکلات و سختی‌های دوران اسارت غلبه کرده و با نمره خوبی این امتحان را پشت سر گذارند.
مدیرکل پست استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه پایمردی و صلابت رزمندگان اسلام تاکنون در هیچ کجای جهان این‌چنین ظهور و بروز نداشته است، ادامه داد: رزمندگان اسلام نگذاشتند که انقلاب به دست نااهلان بیافتد و شعار هیهات من‌الذله بر تارک آنان نقش بسته بود و امروز نیز همچنان راه آنان ادامه دارد و جاویدان است.
گفتنی است، در پایان این دیدار مدیرکل پست استان از فیروز طالبی و سلطانعلی عباسعلی زاده از آزادگان و پرسنل بازنشسته در این اداره کل با اهدای لوح سپاس تجلیل و قدردانی کرد.