دستگیری صیاد سهند قبل از اقدام به صید
دستگیری صیاد سهند قبل از اقدام به صید

رئیس اداره محیط زیست شهرستان هشترود از دستگیری صیاد غیرمجازماهی در سد سهند قبل از آغاز به صید خبرداد. به گزارش اداره صدای آناک به نقل ازروابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی ، عبداله منصوری رئیس اداره محیط زیست شهرستان هشترود با اعلام این خبر گفت : طی گشت و کنترل […]

رئیس اداره محیط زیست شهرستان هشترود از دستگیری صیاد غیرمجازماهی در سد سهند قبل از آغاز به صید خبرداد.

به گزارش اداره صدای آناک به نقل ازروابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی ، عبداله منصوری رئیس اداره محیط زیست شهرستان هشترود با اعلام این خبر گفت : طی گشت و کنترل در منطقه سد سهند یک نفر صیاد غیر مجاز بهمراه ادوات کامل صید و شکار شامل تور و لنسر ماهیگیری و اسلحه شکاری قبل از اقدام به شکار و صید توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دستگیر شد.

وی افزود : چون توقیف این متخلف قبل از اقدام به صید بود با کسب تعهد و ضبط ادوات صید و شکار پرونده به مقامات قضایی شهرستان ارجاع شد.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان هشترود با هشدار جدی به شکارچیان و صیادان غیرمجاز گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با مراجع قضایی و انتظامی با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی اعم از شکار غیرمجاز و تخریب محیط زیست مراتب را با شماره ۱۸۱۲ به این اداره اطلاع دهند.