‍ضرورت احیا و فعالیت سمن ها در شهر مرند/ شهروندان نمونه در حوزه های مختلف شناسایی و معرفی شوند/
‍ضرورت احیا و فعالیت سمن ها در شهر مرند/ شهروندان نمونه در حوزه های مختلف شناسایی و معرفی شوند/

دورهمی شهردار مرند و تشکل های مردم نهاد بطور ماهانه با هدف بررسی طرح های پیشنهادی در حوزه های مختلف از جمله زیست محیطی، فضای سبز ،اموزش های شهروندی و …برگزار میشود. دورهمی تشکلهای مردمی با شهردار بر اساس این گزارش ، بابک شریفی در اولین جلسه ی تبادل نظر با جمعی از فعالین اجتماعی […]

دورهمی شهردار مرند و تشکل های مردم نهاد بطور ماهانه با هدف بررسی طرح های پیشنهادی در حوزه های مختلف از جمله زیست محیطی، فضای سبز ،اموزش های شهروندی و …برگزار میشود.

دورهمی تشکلهای مردمی با شهردار

بر اساس این گزارش ، بابک شریفی در اولین جلسه ی تبادل نظر با جمعی از فعالین اجتماعی و تشکل های مردم نهاد ، با اشاره به نقش موثری و موفق سمن ها در برگزاری انواع همایش های مردم محور ، افزود؛ یکی از شروط موفقیت مدیران ، در بین مردم بودن و یاری گرفتن از پتانسیل بالقوه ی مردمی است .

سمن ها پای کار بیایند

شهردار مرند گفت: چون عملا با همه شهروندان امکان ملاقات و تبادل نظر وجود ندارد ، لذا با احیا و پای کار کشیدن تشکل های مردمی ،از سمن ها بعنوان نمایندگان مردم جهت همفکری و همکاری بهره خواهیم جست.

شهرداری نهاد عمومی غیردولتی بعبارتی سمن_بزرگ

شهردار مرند در قسمتی از سخنان خود افزود: شهرداری ها نیز بعنوان نهاد عمومی غیر دولتی به نوعی یک سمن بزرگ بوده و بنده بعنوان یک شهردار از کلیه مسایل و مشکلات سمن ها آگاهی داشته و آماده هرگونه همکاری در اجرای طرح های پیشنهادی هستم.

حمایت از مشاغل خانگی توانمندسازی بانوان

وی از افتتاح ساختمان اداری (فرهنگی هنری ) شهرداری مرند طی دو ماه آتی خبر داد و افزود: با هدف حمایت تولیدات فرهنگی هنری، توانمندسازی بانوان و مشاغل خانگی، آموزش و فروش صنایع دستی طبقه اول این مجموعه با کاربری فرهنگی و اجتماعی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

جشن یکصدسالگی روزمرند

شهردار مرند در خاتمه به قدمت تاریخی شهرداری مرند اشاره نموده و از برگزاری جشن بزرگ یکصد سالگی شهرداری مرند و نامگذاری سالروز تاسیس شهرداری ، بعنوان #روز_مرند خبر داد.

داود مجاوری رییس شورای شهر مرند نیز در این جلسه با مثبت ارزیابی نمودن اقدامات فرهنگی اجتماعی شهردار مرند افزود: کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر آماده دریافت هرگونه پیشنهادات و طرح های اجتماعی از سوی سمن ها بوده و در راستای حمایت از این صنایع دستی، کسب و کارهای کوچک و مشاغل خانگی ، آماده هرگونه همکاری با شهرداری هستیم.