افتتاح مدرسه ۳ کلاسه عیش آباد و زمین چمن مصنوعی هنرستان امام حسین (ع) شهرستان مرند
افتتاح مدرسه ۳ کلاسه عیش آباد و زمین چمن مصنوعی هنرستان امام حسین (ع) شهرستان مرند

در پنجمین روز از هفته دولت، مدرسه ۳ کلاسه روستای عیش آباد و زمین چمن مصنوعی هنرستان امام حسین (ع) شهرستان مرند با حضور مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح گردید. به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، […]

در پنجمین روز از هفته دولت، مدرسه ۳ کلاسه روستای عیش آباد و زمین چمن مصنوعی هنرستان امام حسین (ع) شهرستان مرند با حضور مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح گردید.

به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، فرهاد فرهودی، مدیرکل نوسازی مدارس استان  در مراسم افتتاح مدرسه عیش آباد مرند گفت: این مدرسه ۳ کلاسه در متراز ۲۵۶ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۴/۲ میلیارد تومان با تلاش های کارکنان صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی، به عنوان جایگزین مدرسه کانکسی به بهره برداری می رسد.

وی افزود: از مهر ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون  ۱۲ پروژه در قالب ۸۳ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان در شهرستان مرند به بهره برداری رسیده است و این نشان دهنده اراده دولت در بازسازی فضاهای آموزشی است که از هیج تلاش و کوششی دریغ نمی کنیم.

فرهودی ادامه داد: در صورت تامین اعتبار تا پایان سال ۱۴۰۳،  ۸ پروژه آموزشی در قالب ۴۸ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان را نیز تحویل آموزش و پرورش شهرستان مرند خواهیم داد تا دانش آموزان در فضایی امن تحصیل نمایند.
وی در پایان ضمن قدردانی از خیرین شهرستان مرند گفت: همت و تلاش وافر خیرین مدرسه ساز شهرستان مرند برای ما با ارزش است و با افتخار اعلام می کنیم که ۴۵ درصد اعتبارات هزینه شده در سال قبل و امسال توسط خیرین محترم این شهرستان تامین شده که بالاتر از میانگین استانی بوده است و لذا امیدواریم تا دانش آموزان نیز با تاثی از این خیرین بزرگوار ، فرهنگ مدرسه سازی را با قلب و وجود خویش درک نموده و در این مسیر قرار گیرند.

لازم به ذکر است که در ادامه این مراسم نیز، مدیرکل نوسازی مدارس استان به همراه مسئولین شهرستانی با حضور در هنرستان امام حسین (ع) شهرستان مرند، زمین چمن مصنوعی این هنرستان که به نام شهید خدمت ، شهید رئیسی نامگذاری شده است، افتتاح گردید.

گفتنی است تا این زمین چمن مصنوعی در متراژ ۹۶۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان به همت اداره کبل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.