بازدید مشترک سازمان مدیریت برنامه ریزی، منابع طبیعی و حفاظت محیط زیست از جنگلهای ارسباران
بازدید مشترک سازمان مدیریت برنامه ریزی، منابع طبیعی و حفاظت محیط زیست از جنگلهای ارسباران

مدیر کل ، معاونین و روسای ستادی حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی بازدید مشترکی با نمایندگان سازمان های مدیریت برنامه ریزی، منابع طبیعی و حفاظت محیط زیست کشور و استان از جنگلهای ارسباران را بمنظور اجرای طرح تجهیز و راه اندازی مرکز اطفاء حریق در این جنگل ها را انجام دادند. به گزارش صدای آناک […]

مدیر کل ، معاونین و روسای ستادی حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی بازدید مشترکی با نمایندگان سازمان های مدیریت برنامه ریزی، منابع طبیعی و حفاظت محیط زیست کشور و استان از جنگلهای ارسباران را بمنظور اجرای طرح تجهیز و راه اندازی مرکز اطفاء حریق در این جنگل ها را انجام دادند.

به گزارش صدای آناک به نقل از اداره روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، همزمان با هفته دولت  با  مقامات سازمان برنامه بودجه  بهمراه مدیران حفاظت محیط زیست کشور و آذربایجان شرقی  طی سفری دو روزه به این استان  در معیت تیم کارشناسی قوی متشکل از نمایندگان سازمانهای ذیربط  از نوار مرزی و پارک ملی ارسباران  بازدید نمودند.

 این بازدید با هدف تکمیل و تجهیز مرکز اطفاء حریق درجنگلهای ارسباران  ارسباران  بمنظور تامین اعتبار لازم در اجرای این پروژه همراه بود.