راهکارهای وصول درآمدهای مالیاتی بررسی و اجرایی شود
راهکارهای وصول درآمدهای مالیاتی بررسی و اجرایی شود

به گزارش صدای آناک،محمد هاشمی، مدیرکل دفتر حسابداری، وصول و استرداد مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور در جلسه شورای معاونین اداره کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی گفت: وصول عادلانه و کامل درآمدهای مالیاتی از وظایف اصلی سازمان امور مالیاتی کشور است و راهکارهای وصول درآمدهای مالیاتی باید مورد توجه قرار گیرد. وی با اشاره به […]

به گزارش صدای آناک،محمد هاشمی، مدیرکل دفتر حسابداری، وصول و استرداد مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور در جلسه شورای معاونین اداره کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی گفت: وصول عادلانه و کامل درآمدهای مالیاتی از وظایف اصلی سازمان امور مالیاتی کشور است و راهکارهای وصول درآمدهای مالیاتی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به سهم بالای درآمدها مالیاتی در بودجه کشور گفت: قسمت اعظمی از بودجه کشور از طریق درآمدهای مالیاتی تامین می شود و این میزان در سال‌های اخیر روندی افزایشی داشته است و برای اجرای اقتصاد مقاومتی، مالیات بهترین راهکار است.

هاشمی ضمن قدردانی از تلاش های همکاران در امر تحقق درآمدهای دولت، افزود: برای اداره بهتر کشور نیاز به درامدهای پایدار است و در این راستا باید به سمت شناسایی مودیان جدید و مبارزه با فرار مالیاتی حرکت کنیم.

عیسی اورج زاده، مدیر کل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی نیز ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور مدیرکل دفتر حسابداری، وصول و استرداد مالیاتی سازمان و هیات همراه در تبریز، گزارشی از آخرین وضعیت وصولی اداره کل ارائه کرد و گفت: در سایه تلاش همکاران این اداره کل، در سال‌های اخیر به عنوان اداره کل برتر در حوزه های مبارزه با فرار مالیاتی، هوشمندسازی نظام مالیاتی، اطلاع رسانی تبصره ماده ۱۰۰ و اداره حقوقی برتر در سطح کشور شناخته شده ایم.