پزشکان پایه های اساسی سازمان بیمه سلامت هستند
پزشکان پایه های اساسی سازمان بیمه سلامت هستند

مدیرکل بیمه سلامت استان در مراسم تجلیل از پزشکان این اداره کل گفت:پزشکان پایه های اساسی سازمان بیمه سلامت در خدمت رسانی به بیمه شدگان هستند. به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی بیمه سلمت استان، دکتر مجیدی در مراسم تجلیل از پزشکان بیمه سلامت این اداره کل ،ضمن آرزوی سربلندی برای تمام […]


مدیرکل بیمه سلامت استان در مراسم تجلیل از پزشکان این اداره کل گفت:پزشکان پایه های اساسی سازمان بیمه سلامت در خدمت رسانی به بیمه شدگان هستند.

به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی بیمه سلمت استان، دکتر مجیدی در مراسم تجلیل از پزشکان بیمه سلامت این اداره کل ،ضمن آرزوی سربلندی برای تمام عزیزانی که در حوزه سلامت مشغول به کار هستند، گفت: تمام همت ما این است تا خدمت رسانی به بیمه شدگان به نحو احسن انجام گیرد که جامعه پزشکی در خط مقدم این خدمت رسانی است.

مدیرکل بیمه سلامت استان گفت :پزشکان ضامن سلامت جامعه ، امنیت روحی بیماران هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند.

وی گفت: مصادف شدن این ایام با هفته دولت فرصتی مناسب برای گام برداشتن در جهت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

دکتر مجیدی با بیان اینکه کارهای بزرگی در طی این سالها در سازمان بیمه سلامت صورت گرفته است گفت: بیش از ۵۲ % ازجمعیت استان یعنی بیش از دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در آذربایجان شرقی تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

وی افزود:بزرگترین صندوق بیمه ایی ما صندوق بیمه سلامت روستایی است که بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر تحت پوشش این صندوق هستند که به صورت رایگان خدمات دریافت می کنند. 

مدیرکل بیمه سلامت استان یادآور شد: بیش از ۸۵ درصد بیمه شدگان استان آذربایجان شرقی به صورت رایگان خدمات دریافت می کنند و دولت همه هزینه آنها را پرداخت می کند.

وی افزود: این ۸۵ درصد بیمه شدگان که به صورت رایگان خدمات دریافت می کنند شامل روستائیان و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر، بیمه شدگان تحت پوشش بهزیستی ، کمیته امداد، صندوق بیمه سلامت همگانی ایرانیان و افرادی که جزو ۵ دهک اول درآمدی قرار دارد هستند.

گفتنی است در این مراسم با اهدای لوح به رسم یادبود از پزشکان اداره کل بیمه سلامت استان تقدیر بعمل آمد.