روابط عمومی پل ارتباط دوسویه بین سازمان و فعالان حوزه کشارزی است
روابط عمومی پل ارتباط دوسویه بین سازمان و فعالان حوزه کشارزی است

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: روابط عمومی پل ارتباطی دو سویه بین فعالان حوزه کشاورزی، مدیران و کارشناسان سازمان است که ضمن انتقال فعالیت های جهاد کشاورزی، نظرات مخاطبان حوزه کشاورزی را به مدیران و کارشناسان این سازمان منعکس می کند.به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، شهرام شفیعی […]

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: روابط عمومی پل ارتباطی دو سویه بین فعالان حوزه کشاورزی، مدیران و کارشناسان سازمان است که ضمن انتقال فعالیت های جهاد کشاورزی، نظرات مخاطبان حوزه کشاورزی را به مدیران و کارشناسان این سازمان منعکس می کند.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، شهرام شفیعی در نشست سالانه شورای روابط عمومی های بخش کشاورزی آذربایجان شرقی که با حضور محمد عزیزی راد مدیرکل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، حمید صبری پیشکسوت عرصه روابط عمومی کشور و دبیر کارگروه روابط عمومی بنیاد ملی نخبگان آذربایجان شرقی، مدیران سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، مسئولین روابط عمومی ادارت تابعه و شهرستان های استان و رئیس انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی برگزار شد، با اشاره به محدودیت منابع آب و خاک در حوزه کشاورزی گفت: فعالیت وزارت جهاد کشاورزی بر پایه ترویج استوار است.
وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم غذای ۹۰ میلیون جمعیت کشور را به بهترین شکل تامین کنیم و به خارج از کشور وابستگی نداشته باشیم باید بتوانیم ضریب نفوذ دانش در کشاورزی را افزایش دهیم و فعالیت های ترویجی نقش اساسی در این حوزه دارند.
وی اضافه کرد: اولین وظیفه همه کسانی که در حوزه کشاورزی فعالیت می کنند ترویج است تا برای بهبود وضعیت موجود فعالیت کنند و همین وظیفه است که نهایتاً منجر به امنیت غذایی در جامعه می شود.
شفیعی افزود: در حوزه ترویج باید اذعان داشت که همه کارکنان و کارشناسان فعالیت روابط عمومی را انجام می دهند.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی بیان کرد: روابط عمومی سازمان در برهه های مختلف که در بازار محصولات کشاورزی شاهد ناآرامی هایی بودیم توانست با فعالیت خود به آرامش بازار کمک کند و نقشی اساسی در این حوزه ایفا کند.
شفیعی افزود: روابط عمومی یک پل ارتباطی است بین کشاورزان، بهره برداران، مردم، مدیران وکارکنان سازمان و در این راستا سیاست های کلی وزارت جهاد کشاورزی را دنبال می کند. این رابطه دو جانبه است و علاوه بر اینکه فعالیتهای سازمان را به مخاطبان را منتقل می کند نظرات آنها را نیز به سازمان منعکس کرده و این نظرات را تجزیه و تحلیل می کند که اطلاعات بسیار مفیدی در این حوزه به مدیران می دهد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: روابط عمومی پل ارتباطی دو سویه بین فعالان حوزه کشاورزی، مدیران و کارشناسان سازمان است که ضمن انتقال فعالیت های جهاد کشاورزی، نظرات مخاطبان حوزه کشاورزی را به مدیران و کارشناسان این سازمان منعکس می کند.
به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، شهرام شفیعی در نشست سالانه شورای روابط عمومی های بخش کشاورزی آذربایجان شرقی که با حضور محمد عزیزی راد مدیرکل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، حمید صبری پیشکسوت عرصه روابط عمومی کشور و دبیر کارگروه روابط عمومی بنیاد ملی نخبگان آذربایجان شرقی، مدیران سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، مسئولین روابط عمومی ادارت تابعه و شهرستان های استان و رئیس انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی برگزار شد، با اشاره به محدودیت منابع آب و خاک در حوزه کشاورزی گفت: فعالیت وزارت جهاد کشاورزی بر پایه ترویج استوار است.
وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم غذای ۹۰ میلیون جمعیت کشور را به بهترین شکل تامین کنیم و به خارج از کشور وابستگی نداشته باشیم باید بتوانیم ضریب نفوذ دانش در کشاورزی را افزایش دهیم و فعالیت های ترویجی نقش اساسی در این حوزه دارند.
وی اضافه کرد: اولین وظیفه همه کسانی که در حوزه کشاورزی فعالیت می کنند ترویج است تا برای بهبود وضعیت موجود فعالیت کنند و همین وظیفه است که نهایتاً منجر به امنیت غذایی در جامعه می شود.
شفیعی افزود: در حوزه ترویج باید اذعان داشت که همه کارکنان و کارشناسان فعالیت روابط عمومی را انجام می دهند.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی بیان کرد: روابط عمومی سازمان در برهه های مختلف که در بازار محصولات کشاورزی شاهد ناآرامی هایی بودیم توانست با فعالیت خود به آرامش بازار کمک کند و نقشی اساسی در این حوزه ایفا کند.
شفیعی افزود: روابط عمومی یک پل ارتباطی است بین کشاورزان، بهره برداران، مردم، مدیران وکارکنان سازمان و در این راستا سیاست های کلی وزارت جهاد کشاورزی را دنبال می کند. این رابطه دو جانبه است و علاوه بر اینکه فعالیتهای سازمان را به مخاطبان را منتقل می کند نظرات آنها را نیز به سازمان منعکس کرده و این نظرات را تجزیه و تحلیل می کند که اطلاعات بسیار مفیدی در این حوزه به مدیران می دهد.