تشدید برخورد با خودروهای دود زا و فاقد معاینه فنی
تشدید برخورد با خودروهای دود زا و فاقد معاینه فنی

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای کلانشهر تبریز نسبت به تشدید برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی تاکید کرد.به گزارش صدای آناک به نقل از اداره روابط عمومی و اموررسانه حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی ، شهنام اشتری مدیر کل حفاظت محیط زیست استان در این […]

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای کلانشهر تبریز نسبت به تشدید برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی تاکید کرد.
به گزارش صدای آناک به نقل از اداره روابط عمومی و اموررسانه حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی ، شهنام اشتری مدیر کل حفاظت محیط زیست استان در این جلسه که با حضور معاون امور عمرانی استانداری ونمایندگان سایر دستگاههای ذیربط تشدید برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی خصوصا سرویس های مدارس با توجه به بازگشایی مدارس جلوگیری از تردد در هسته مرکزی شهر تبریز و ارائه مستمر گزار شات لازم در کارگروه آتی را خواستار شد.
وی همچنین پیگیری مستمر بسترهای لازم جهت انجام معاینه فنی موتور سیکلتها از اتحادیه سازمان های حمل و نقل همگانی کشور را تاکید کرد.
اشتری پیگیری تخصیص اعتبار لازم از مرکز پژوهشی شورای اسلمی کلانشهر تبریز برای بروز رسانی مطالعه سیاهه انتشار آلاینده های هوای کلانشهرتبریز را در دستور کار دارد.
مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی همچنین در این جلسه بررسی مقادیر فضای سبز کلانشهر تبریز و مقایسه آن با سران مصوب کشوری را مورد بحث و ارزیابی قرار داد.