۶ کلاس درس به سرانه آموزشی شهرستان عجب شیر افزوده شد
۶ کلاس درس به سرانه آموزشی شهرستان عجب شیر افزوده شد

مدرسه ۶ کلاسه امام جواد (ع) روستای چهار برود شهرستان عجب شیر با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح گردیده و با احتساب این افتتاح، ۶ کلاس درس به سرانه آموزشی شهرستان عجب شیر افزوده شد. به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، محمد […]

مدرسه ۶ کلاسه امام جواد (ع) روستای چهار برود شهرستان عجب شیر با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح گردیده و با احتساب این افتتاح، ۶ کلاس درس به سرانه آموزشی شهرستان عجب شیر افزوده شد.

به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، محمد نجفی، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز  استان در آیین افتتاح  مدرسه  چهار برود عجبشیر که  با حضور  اعضای  شورای شهر ، بخشدار  منطقه، حاج آقا میرزاپور نماینده خیر والامقام حاج علی عسگریان دماوندی برگزار شد، اظهار داشت: مدرسه ۶ کلاسه چهار برود عجبشیر با زیر بنای ۳۷۰  متر مربع   و هزینه ای بالغ بر ۹ میلیارد تومان  احداث و تحویل آموزش وپرورش استان گردید.

نجفی گفت : مدرسه ۶ کلاسه چهار برود بصورت تمام خیری به همت حاج آقا علی عسگریان دماوندی  در این روستای دورافتاده  و صعب العبور منطقه عجبشیر احداث گردید که خود تجلی گر تلاش خیرین برای ایجاد هر چه بیشتر عدالت آموزشی است.

همچنین در ادامه این برنامه، میرزا پور نماینده خیر نیز اظهار داشت:  از آرزوهای  بزرگ خیر محترم حاج عسگریان،  ساخت و اتمام سریع مدارس و تحویل آن به دانش آموزان این مرز و بوم است .

وی ادامه داد : ما با احداث مدارس برای آینده سازان کشور دوست داریم دانش آموزان   با جدیت و خوب درس خواندن  به مدارج بالا برسند آن وقت خستگی  از تن ما  بیرون میرود .

وی در پایان بیان کرد : حاج علی عسگریان دماوندی  از جمله خیرین نیک‌اندیشی است که به رشد تعلیم و تربیت  فرزندان این مرز و بوم و مدرسه سازی اهمیت زیادی قائل بوده و در این عرصه  ۱۵ باب مدرسه در کل کشور احداث نموده که مدرسه چهار برود دوازدهمین   مدرسه  در استان آذربایجان شرقی می باشد که امروز به بهره برداری رسید.