اهدای ۱۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان و ۱۱ هزار بسته تحصیلی به دانش‌آموزان نیازمند
اهدای ۱۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان و ۱۱ هزار بسته تحصیلی به دانش‌آموزان نیازمند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی گفت: بمناسبت گرامیداشت ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) ۱۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت و ۱۱ هزار بسته تحصیلی به دانش‌آموزان تحت حمایت در سطح استان توزیع می شود.به گزارش صدای آناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، غلامعلی ملامهدی در حاشیه این رزمایش […]

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی گفت: بمناسبت گرامیداشت ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) ۱۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت و ۱۱ هزار بسته تحصیلی به دانش‌آموزان تحت حمایت در سطح استان توزیع می شود.
به گزارش صدای آناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، غلامعلی ملامهدی در حاشیه این رزمایش در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با هفته وحدت ۱۵۰ سری جهیزیه و ۱۱ هزار بسته تحصیلی در سطح استان بین افراد تحت حمایت توزیع می‌شود.
وی افزود: ارزش ریالی هر سری جهیزیه ۴۰ میلیون تومان بوده که مجموعا ۶ میلیارد تومان برای آنها هزینه شده که توسط کمیته امداد و مراکز نیکوکاری تامین شده است.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی ادامه داد: ۱۱ هزار بسته تحصیلی نیز به ارزش ریالی ۴ میلیارد تومان توسط شرکت ملی مس ایران تامین شده است.
ملامهدی خاطر نشان کرد: ۱۵ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز و ۴۰۰ نخبه در رشته‌های مختلف در استان تحت حمایت کمیته امداد هستند.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی تاکید کرد: قدردان زحمات خیرین، مراکز نیکوکاری و امدادگران هستیم.
عظمایی، مدیرعامل شرکت مس سونگون نیز در این رزمایش گفت:محرومیت‌زدایی و خدمات اجتماعی را وظیفه محوری خود می‌دانیم.
وی بیان داشت: علاوه بر این برنامه، قبلاً سابقه همکاری موفق با کمیته امداد استان در اعزام گروه‌های جهادی دندانپزشکی را داشتیم.