تبریز تمام قد آماده میزبانی از مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف است
تبریز تمام قد آماده میزبانی از مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف است

حمید مجیدی مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی حجت الاسلام و المسلمین سید شهاب الدین حسینی با حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی دیدار کرد. به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و […]

حمید مجیدی مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی حجت الاسلام و المسلمین سید شهاب الدین حسینی با حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی دیدار کرد.

به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی حمید مجیدی مهر در این دیدار اعلام کرد: مرحله کشوری چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف به یاد شهدای خدمت به خصوص شهید آیت الله آل هاشم و شهید رحمتی در تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: مرحله بین المللی این مسابقات نیز با بزرگداشت شهدای خدمت در شهر مقدس مشهد به یاد رییس جمهور شهید آیت الله رییسی برگزار خواهد داشت.

وی به ظرفیت‌های قرآنی تبریز برای میزبانی از چهره‌های برجسته و نخبگان قرآنی کشور اشاره کرد و از امام جمعه تبریز خواست تا با اهتمام ویژه برای برگزاری این مسابقات پیگیری و حمایت داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز نیز اظهار کرد: رویدادهای قرآنی از بهترین کارها است و هرچقدر که به آن‌ ارج بدهیم، باعث تعالی جامعه خواهد بود.

‌وی با بیان این‌که وظیفه همه ما جاری ساختن نور قرآن در دل جامعه است، افزود: تبریز با تمام قوا در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر این مسابقات آماده است.

وی ادامه داد: پس از معرفی استاندار جدید آذربایجان شرقی که به زودی انجام می‌‌گیرد، تمامی استان و دستگاه‌ها برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات بسیج می‌شوند