توزیع ۱۱ هزار بسته تحصیلی بین دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان‌شرقی
توزیع ۱۱ هزار بسته تحصیلی بین دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان‌شرقی

در آستانه سال تحصیلی جدید و فرخنده میلاد پیامبر اکرم (ص)، در مراسمی ۱۱ هزار بسته تحصیلی توسط شرکت ملی صنایع مس ایران بین دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌شرقی توزیع شد. به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سونگون، این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین حاج […]

در آستانه سال تحصیلی جدید و فرخنده میلاد پیامبر اکرم (ص)، در مراسمی ۱۱ هزار بسته تحصیلی توسط شرکت ملی صنایع مس ایران بین دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌شرقی توزیع شد.

به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سونگون، این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین حاج آقا مطهری اصل نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی، تراب محمدی سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی، غلامعلی ملامهدی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی و دکتر محمدجعفر عظمایی مدیر مجتمع مس سونگون در مجتمع رفاهی کارگران تبریز برگزار شد، ۱۱ هزار بسته تحصیلی که از محل مسئولیت‌های اجتماعی توسط شرکت ملی صنایع مس ایران تهیه شده بود بین دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی توزیع گردید.

مدیر مجتمع مس سونگون پیش از توزیع این اقلام فرهنگی، به مسئولیت‌های اجتماعی این مجتمع در منطقه اشاره کرد و گفت : مجتمع مس سونگون به عنوان یکی از واحدهای زیرمجموعه شرکت ملی صنایع مس ایران در کنار فعالیت‌های محوری تولید و توسعه معدن، نقش اساسی را به عنوان کنشگر فعال اجتماعی در خصوص عمل به مسئولیت‌های اجتماعی دارد.

وی گفت: ما علاوه بر توزیع بسته های تحصیلی که امروز صورت می گیرد، در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه های مختلف فعالیت داریم که از جمله آن ها می توان به ایجاد راه های دسترسی، درمانگاه، کمک به تامین آب شرب منطقه و کارهای دیگری از این قبیل می توان اشاره کرد.

عظمایی ادامه داد: در خصوص حمایت از مستمندان نیز مواردی چون اعزام کاروان شوق زیارت، توزیع بسته معیشتی در مناسبت های مختلف، برگزاری اردوی های جهادی و درمانی، توزیع بسته تحصیلی و … برای این عزیزان را در سال جاری انجام داده ایم.