افتخار آفرینی بانوان کارآفرین آذربایجان شرقی در همایش بین‌المللی گرامیداشت روز جهانی زن روستایی و عشایری
افتخار آفرینی بانوان کارآفرین آذربایجان شرقی در همایش بین‌المللی گرامیداشت روز جهانی زن روستایی و عشایری

نخستین همایش بین‌المللی و هشتمین آیین ملی گرامی‌داشت روز جهانی زنان روستایی و عشایری با حضور وزیر جهادکشاورزی و سرپرست سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با تجلیل از زنان نمونه تسهیلگر و کارآفرین بخش کشاورزی برگزار شد.به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، در این همایش که با حضور معاون […]

نخستین همایش بین‌المللی و هشتمین آیین ملی گرامی‌داشت روز جهانی زنان روستایی و عشایری با حضور وزیر جهادکشاورزی و سرپرست سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با تجلیل از زنان نمونه تسهیلگر و کارآفرین بخش کشاورزی برگزار شد.
به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، در این همایش که با حضور معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهور، رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، سرپرست سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، مسئولان وزارت جهادکشاورزی، سفرا و نمایندگان کشورهای مختلف، مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، مشاور امور زنان سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و حضور باشکوه زنان اقوام ایرانی با پوشش سنتی و برپایی نمایشگاهی از توانمندی زنان روستایی و عشایری برگزار شد، غلامرضا نوری وزیر جهادکشاورزی با اهدای لوح و تندیس از سرکارخانم زهرا پورعباس مدیرعامل نمونه صندوق حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی و عشایری شهرستان تبریز و رقیه مقدمی به عنوان تسهیلگر نمونه توسعه روستایی تجلیل کرد.
در لوح اهدایی غلام‌رضا نوری وزیر جهادکشاورزی خطاب به سرکار خانم زهرا پورعباس، مدیر عامل نمونه صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری شهرستان تبریز استان آذربایجان شرقی آمده است: به پاس نقش آفرینی سرکار عالی برای نهادسازی در جوامع محلی از طریق مدیریت تعاون زنان روستایی بدینوسیله از شما تقدیر و تشکر به عمل می‌آید. در سال جهش تولید با مشارکت مردم و در آستانه روز جهانی زنان روستایی از درگاه ایزد منان دوام عزت تداوم حضور و تاثیر آن بزرگوار برای دستیابی به اهداف توسعه روستایی و سربلندی ایران عزیز را خواستارم.
همچنین در مراسم تجلیل از زنان روستایی و عشایری برتر، سرکارخانم رقیه مقدمی باغدار و زنبوردار از روستای چهرگان شهرستان شبستر استان آذربایجان شرقی به عنوان تسهیلگر نمونه توسعه روستایی موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس از وزیر جهادکشاورزی شد.
در لوح اهدایی غلامرضا نوری وزیر جهادکشاورزی خطاب به سرکارخانم رقیه مقدمی تسهیلگر نمونه توسعه روستایی استان آذربایجان شرقی آمده است: به پاس نقش آفرینی سرکارعالی در توسعه اجتماعی، ظرفیت سازی در جوامع محلی و تلاش برای ارتقای توانمندی های زنان روستایی و عشایری، بدینوسیله از شما تقدیر و تشکر به عمل می آید. در سال جهش تولید با مشارکت مردم و در آستانه روز جهانی زنان روستایی از درگاه ایزد منان دوام عزت، تداوم حضور و تاثیر آن بزرگوار در راستای دستیابی به اهداف توسعه روستایی و سربلندی ایران عزیز را خواستارم.
در حاشیه این همایش، نمایشگاه عرضه محصولات زنان روستایی و عشایری نیز بر پا شده که غرفه استان آذربایجان شرقی مورد استقبال بازدید کنندگان از نمایشگاه قرار گرفت.