عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی آذرشهر با هدف برندسازی
عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی آذرشهر با هدف برندسازی

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و صنایع تیدیلی آذرشهر با هدف برندسازی این‌محصولات درکنار جشنواره انجام می شود.به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، شهرام شفیعی در حاشیه جشنواره محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی در گفتگو با خبرنگاران گفت: هدف از برگزاری جشنواره‌های […]

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و صنایع تیدیلی آذرشهر با هدف برندسازی این‌محصولات درکنار جشنواره انجام می شود.
به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، شهرام شفیعی در حاشیه جشنواره محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی در گفتگو با خبرنگاران گفت: هدف از برگزاری جشنواره‌های محصولات کشاورزی در سطح استان آذربایجان شرقی شناساندن این محصولات است.
شفیعی ادامه داد: جشنواره محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی آذرشهر، امسال به دلیل اهمیت موضوع در کلانشهر تبریز برگزار می‌شود.
وی افزود: شهرستان آذرشهر این ظرفیت را دارد که برندهای گوناگونی داشته باشد و در حوزه خشکبار، بسته بندی و سایر محصولات اعم از سیر، نخودچی و لپه به عنوان شاخص شناخته شود.
سرپرست سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در کنار این جشنواره نیز نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی برگزار می شود. امیدواریم در سالهای آتی نیز بتوانیم این نمایشگاه ها را در سطح استانی برگزار کنیم. در حوزه صنایع تبدیلی برندهای خوبی در شهرستان آذرشهر وجود دارد که این نمایشگاه ها این امکان را می‌دهد تا به صورت مستقیم به مردم عرضه شود.
گفتنی است جشنواره محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی شهرستان آذرشهر از ۲۵ تا ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۳ در تبریز، خیابان ارتش، جنب اداره کل پست، پارک باغشمال، سالن شماره ۳ برگزار می شود و علاقمندان می توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۳ از این ‌نمایشگاه بازدید کنند.